Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elefun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Elefun

    Om det har våre problem hos elefun så må dei vere vekke no ,
    Bsetilte pakke Torsdag fekk den Lørdags morning hadde ikkje fåt tid til å bjynta venta før eg fekk pakken.
    T-rex 450 V2
    X-Cell Gass
    Twister cp2
    JR 9X2
    E-Flite Ultimate FX 3D
    Yak 2,16
    CNC :Fers heimelagd i MDF ,Mach3 , Deskpoto, Solidworks

  • #2
    Hva er det som gjør at enkelte brukere her på forumet stadig vekk må fortelle at en (bestemt) leverandør virker som forventet?
    Er det noen fra denne (bestemte) leverandøren som har laget seg en del nick og bedriver dette som jeg begynner å bli svært lei av? Man kan ikke nevne et produkt snart uten at en eller annen sier at "XXXXXX" har den!
    De fleste av oss her inne bestiller (og FÅR levert) varer fra ymse leverandører UTEN at man på død og liv må fortelle her at det faktisk skjer...



    Jarle Ostad
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      kan jo også ha noe med at man ved å bestille fra andre levrandører må vente mye lenger og evt ikke får svar på mail en gang . i hvertfall den servicen og raske leveringstiden som jeg har opplevd bestandig hos elefun har jeg ikke hatt maken til hos noen annen levrandør. samtidig som de stort sett har veldig hyggelige priser.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Originally posted by joo
        Hva er det som gjør at enkelte brukere her på forumet stadig vekk må fortelle at en (bestemt) leverandør virker som forventet?
        Er det noen fra denne (bestemte) leverandøren som har laget seg en del nick og bedriver dette som jeg begynner å bli svært lei av? Man kan ikke nevne et produkt snart uten at en eller annen sier at "XXXXXX" har den!
        De fleste av oss her inne bestiller (og FÅR levert) varer fra ymse leverandører UTEN at man på død og liv må fortelle her at det faktisk skjer...
        Jarle Ostad
        Jeg skjønner hva du mener, men det er ingen indikasjon på at din påstand/spørsmål stemmer (ser slikt raskt med ip-søk). Det er bare at folk er veldig fornøyde Men jeg er litt enig at man behøver ikke å poste en ny post bare for si at man venter på en pakke, eller at den ikke kom dagen etter på. Litt av målet med å poste må være at innlegget er nyttig og ikke bare for å poste
        Last edited by Guest; 29-01-06, 21:42.

        Comment


        • #5
          Originally posted by klausre
          Litt av målet med å poste må være at innlegget er nyttig og ikke bare for å poste
          Fant denne på RC-groups

          Posting And You...

          Kansje den kan hjelpe....

          Edit: Ikke for å hamre folk på tærne, men kansje som forumtips.
          Last edited by Mr_Nils; 30-01-06, 16:38.
          Nils

          Comment


          • #6
            Jeg syntes nok også det er litt unødvendig å starte en tråd for at en har bestilt noe og fått det fort, men samtidig så er det en liten påminner for andre butikker om hvor konkurrentene legger service-lista...

            men nok om det
            Espen Melby

            :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

            Comment


            • #7
              Var da slett ikke det der klausre skrev først i kveld! Ikke i nærheten engang! Og da stengte han tråden! Hmmm!
              Last edited by galmania; 29-01-06, 22:49.
              Geir Amund Lindberget

              Comment


              • #8
                Tabbe

                Neste gang eg bestiller nåke skal eg ikkje skrive om det her greit eller.
                Sjønner at eg har tabba meg ut men det er slikt som sjer i gledesrus.
                Unskyld til dåke som måtte iritere dåke sån unødvendigt.
                T-rex 450 V2
                X-Cell Gass
                Twister cp2
                JR 9X2
                E-Flite Ultimate FX 3D
                Yak 2,16
                CNC :Fers heimelagd i MDF ,Mach3 , Deskpoto, Solidworks

                Comment


                • #9
                  Originally posted by klausre
                  Jeg skjønner hva du mener, men det er ingen indikasjon på at din påstand/spørsmål stemmer (ser slikt raskt med ip-søk). Det er bare at folk er veldig fornøyde Men jeg er litt enig at man behøver ikke å poste en ny post bare for si at man venter på en pakke, eller at den ikke kom dagen etter på. Litt av målet med å poste må være at innlegget er nyttig og ikke bare for å poste
                  Bra du låste opp igjen denne tråden og sjekket om påstanden holdt vann, men må inrømme tanken har slått meg at noen kunne finne på noe slikt stunt for å snikreklamere, men regnet med at Administrator/moderatorer ville sjekke ut slikt hvis det var misstanke. Følte meg plutselig litt "skyldig" i å ha skrytt av enkelte firmaer for god service. Noen kan jo faktisk påstå at jeg er "kjøpt og betalt" av ett visst firma, men hvis man sjekker alle mine innlegg finner man kanskje skryt til andre også. Jeg synes god/dårlig service faktisk fortjener omtale, men klart alt med måte.

                  Jeg ser også en del innlegg som sikkert ikke burde vært postet ( sikkert noen synes jeg også har postet noe svada også) , men jeg velger bare å overse det og heller bruke energien på noe annet enn å irritere meg. Er det over streken eller går over alle støvvelskaft, så får moderatorene ta tak i det og gjøre noe med det. Synes dette har fungert utmerket her på forumet.

                  Godt å se at det er litt "takhøyde" alikevel her på forumet.
                  ____________________
                  : -Exlex-
                  : Thor Arne Jensen
                  :::::::::::::::::::::::::::

                  [Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

                  Comment


                  • #10
                    Vel box, etter en tid på et forum setter man mest pris på at det kommer spørsmål og svar, og andres spesielle erfaringer og prosjekter beskrives. Det er det sakene/fora dreier seg om ikke sant? Jeg reagerer (denne gang negativt) siden det virker som det "gnages på" at leverandører gjør nettopp det dem forventes å gjøre: levere bestilte varer. Som Klaus nevnte er det greit å ha en anelse hensikt med å poste innlegg her. Jfr gjerne tråden om "moderatorer". Du er ikke den eneste eller første box, men i alle fall jeg har lyst å si fra om at dette virker slitsomt når det gjentas og gjentas.

                    En fare jeg ser er at hele forumet er i ferd med å bli et sted der det hele koker bort i banaliteter og alt som minner om anelsen seriøsitet er totalt fraværende, sammen med den erfarne andelen av modellflygere. En god del av de mest erfarne brukerne har jo forsvunnet fra forumet, kan det skyldes at "noe" mangler her? Bare spør jeg. Forumet blir jo det brukerne gjør det til.

                    Har faktisk selv ei bestilling på tur fra nevnte leverandør, og bruker dem jevnlig. Men det kommer faktisk av at dem hadde akkurat de spesielle servoene jeg skulle ha, ikke leveringstid. Skal jeg ha en Ocelot bestiller jeg hos den som har akkurat det osv uten å reagere på om det tar 2 eller 4 dager å få det.

                    Exlex: At du ble sponset i forbindelse med utfordringen som ble plantet (av meg...?) og tok den på strak arm i samme slengen som det ble blest rundt en ny konkurranseklasse blir jo noe helt annet i mine øyne.

                    Takhøyde skal det være, og det er det jo. Min "klaging" er slett ikke ment å treffe box spesielt, men heller et ønske om at folk generelt bruker forumet anelsen strukturert før det blir altfor mye uinteressant her.
                    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                    Comment


                    • #11
                      @Joo
                      Er enig med deg at det fort blir fare for at forumet blir "forsøpplet" av uintresant snikksnakk, et like stort problem er vel også at folk smeller ut ny tråd om ett eller annet uten å søke litt for å se om det står noe vettugt om dette fra før på forumet. Etter min mening er det der Moderatorene har sin misjon , flytte , slette , henvise til tidligere tråder ... etc. , men når det er sagt, det største problemet er kanskje når en helt fersk bruker registrerer seg for å legge inn ett spørmål han gjerne vil ha svar på litt kjapt, så gjør han dette uten å sette seg inn i forumets retningslinjer, så derfor skal man være litt forsiktig med å "hogge hodet" av vedkommende også, heller veileide litt i en PM. kan jo hende han har noe vettugt å bidra med etterhvert selv om man "tabber" seg ut litt i starten.
                      ____________________
                      : -Exlex-
                      : Thor Arne Jensen
                      :::::::::::::::::::::::::::

                      [Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

                      Comment


                      • #12
                        Ja, er jo det moderatorene skal gjøre, sende PM for å korrigere. Sikkert upassende av meg (som ikke er moderator) å påpeke ting så offentlig, men kanskje det fører til at folk generelt tenker litt på hva man ønsker med forumet her.
                        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                        Comment


                        • #13
                          Blir litt forundret når jeg leser att mange av de mest erfarne brukerne har forlatt forumet.
                          Er det på grunn av ferskinger som meg som stiller "dumme" spørsmål?
                          Det er ingen som tvinger noen til å svare i "dumme" tråder, og da dør de trådene vel ut av seg selv.
                          Cessnaknuseren
                          Bjørn Sandbæk

                          Dæ går litt mindre lim nå.

                          Comment


                          • #14
                            Det er slett ikke det at folk stiller spørsmål som gjør at forumet etter hvert mister den erfarne medlemsmassen Bjørn! Er jo litt av vitsen med forumet.

                            Men når det meste av forumet består av "dumme tråder" àla typen om at leverandørene leverer er det ikke stort igjen vel? Altså dør interessen for å frekventere forumet ut.
                            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                            Comment


                            • #15
                              Jeg leser det meste som blir skrevet på forumet, og en stor andel av tiden jeg bruker på hobbyen går med til det. (leser mer enn jeg flyr )
                              Jeg har ivertfall ikke inntrykk av forumet har en stor andel av "dumme tråder".
                              Jeg er helt ening i att noen få tråder/innlegg ikke har så veldig mye/ingen nytte, men for meg er iverfall ikke det ett problem. Sikkert noen som synes jeg skriver mye dumt og rart, men slik er det.
                              Vi må huske att det er folk på alle nivåer fra 2.kanaler parkflyer til avanserte jet-modeller og heli.
                              Jeg synes forumet fungerer bra, men har en oppfordring til de erfarne pilotene som synes kvaliteten på stoffet er dårlig.
                              Bli moderatorer og koriger oss når vi er på ville veier.
                              Cessnaknuseren
                              Bjørn Sandbæk

                              Dæ går litt mindre lim nå.

                              Comment

                              Working...
                              X