Announcement

Collapse
No announcement yet.

morsom anonse på rc-marked

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • morsom anonse på rc-marked

    denne var jo litt orginal 404 - File or directory not found.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

  • #2
    Hehe.....
    Blir nokk fort borte den ja.
    Cessnaknuseren
    Bjørn Sandbæk

    Dæ går litt mindre lim nå.

    Comment


    • #3
      Personlig syns jeg denne typen humor er noe smakløs. Det der er ytterligere en annonse som bare er sprøyt, og bortkastede ressurser (for de som drifter rcmarked).

      Syns slike "prydbrukere" burde belastes med faktura på kr. 500 for misbruk av tjenesten.

      //Svein
      Med forbehold om dårlige dager:

      Svein Skogen

      Comment


      • #4
        Tja...sskogen.

        Humor er vist tabu på MFN.
        Jeg ser annonsen er fjærnet. Håper det er selgeren som har fjærnet den selv?
        Det kunne jo hende noen ville kjøpt vraket og bygget det opp igjen.
        Jeg har bygget opp igjen vrak som har vært minst like skadet som dette.
        Når vet jeg om du opptrer som moderator?
        Fjærner du teksten under innleggene dine da?
        Cessnaknuseren
        Bjørn Sandbæk

        Dæ går litt mindre lim nå.

        Comment


        • #5
          Når jeg opptrer som moderator, skal jeg eksplisitt si det. For det meste går moderatorjobben på å rydde opp i subject-feltet, for å få litt mere sakelige subjects enn f.eks. "hjelp" (hjelp til: hva?)

          //Svein
          Med forbehold om dårlige dager:

          Svein Skogen

          Comment


          • #6
            Forøvrig,
            Humor er vist tabu på MFN.
            Dette stemmer bare ikke. Men det er forskjellig oppfattelse av hva humor er. Jeg er sikker på at taggere syns det er morsomt å legge igjen malingsklatter overalt også, men veldig mange ser ikke humoren i dette.

            For folk som ser etter seriøse annonser, er slike "morroannonser" omtrent like velkomne som radiostøy. Og når vi snakker om støy, så er det netopp det som er problemet her. Slike annonser er ikke annet enn støy.

            Men kanskje støy er morsomt? Kanskje støy er såpass morsomt at du ville finne det morsomt med støy på akurat den radiokanalen du flyr på? Ikke? Da skjønner jeg ikke hvorfor du finner det morsomt med støy på andre medier.

            //Svein
            Med forbehold om dårlige dager:

            Svein Skogen

            Comment


            • #7
              Synes du drar det litt langt he nå Sskogen men jeg også vet flere som kunne tenke seg å ta over ett slik vrak forresturering, for eks. meg selv. og jeg synes personlig teksten i anonsen sammen men bildene var ustytterlig morsomme. men det er nå bare min mening. Og siden anonsen nå er fjernetså er det vel ikke så mye mere å si om saken. annet en det var i hverfall ikke min hensikt med denne tråden.
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                Her må jeg si meg enig med Tyor, en og annen sånn annonse tåler vi, det hadde vært noe annet om 10-20 % av annonsene var sånn.

                Hvis man skal lete etter irriterende ting med RCmarked, så kommer dette langt ned på min liste (hvis det kommer med i det hele tatt)

                For info så vurderte jeg også på om dette faktisk var et brukbart prosjekt.

                Comment


                • #9
                  Må vel legge inn en liten kommentar her skjønner jeg!
                  Jo, det var ment som en liten spøk, og NEI, det var ikke jeg som fjernet den!!

                  Det skal sies at dersom noen vil ha vraket, skal de få det, og jeg har svart på alle 10-12 mailene jeg fikk mens annonsen fikk lov til å ligge ute!

                  Er det ikke lov å legge litt humor inn i hobbyen Sskogen? Jeg er ikke typen som blir vred over at annonsen ble fjernet, bare litt nyskjerrig på hvorfor.. Flyet var da tross alt til salgs det! Ikke noe lureri heller! Bildene viste nøyaktig hvordan tilstanden var, pluss at teksten reflekterte det samme!

                  Du får evnt sende meg en mail eller noe, så vi slipper å diskutere oss grønne her på forumet ;o)
                  Og nei, jeg kommer ikke til å legge den ut på nytt hvis den bare blir slettet igjen...

                  Mvh
                  Audun Thinn
                  Audun Thinn
                  Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

                  Comment


                  • #10
                    jeg tar det jeg. sender deg PM

                    Kan gjerne bygge det opp igjenn med tråd og reveiw her på forumet for å bevise att det går ann
                    -Maximuz-
                    Johnny Rosenlund
                    -------------------------------
                    Helgøya Modellfly klubb
                    Rena Modellfly klubb

                    Comment


                    • #11
                      Hei Alle sammen.

                      RCMarked.no driftes og eies av meg. Det var jeg som slettet annonsen. Må innrømme at jeg kanskje slettet den litt raskt Audun - og beklager på det sterkeste det - hvis du faktisk hadde tenkt til å selge prosjektet.

                      (Selv om jeg godt vet hvem du er og vet du er seriøs A )er grunnen til at jeg slettet annonsen et ønske om å holde rcm rent. Dere aner ikke hvor mange dårlige annonser det legges inn som må slettes og hvor mange som finner på tull. Det går i litt bølgedaler. Nå som rcm er så godt besøkt er det nesten en heltidsjobb å drive stedet. Jeg ønsker ikke at dette skal bli et QXL for alt crapp det står for.

                      Nok en gang beklager jeg at du ble dratt inn som en av en mengde Audun!!

                      Folk må gjerne svare, men forhold dere til hva tråden dreiner seg om.

                      Comment


                      • #12
                        Blir nyskjerrig her jeg nå! Hva er dette for noe?
                        Tor Henrik Hernes

                        Comment


                        • #13
                          Ikke noe proble Klaus ;o)
                          Audun Thinn
                          Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

                          Comment


                          • #14
                            Må jo bare si fra at modellen nå er "solgt"!!!!!

                            -Så det lønner seg å legge ting ut på RC Marked ;o) -Hva skulle vi gjort uten det!!
                            Audun Thinn
                            Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

                            Comment


                            • #15
                              Æsjda, at jeg skulle være så busy hele dagen at jeg ikke fikk med meg den...
                              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                              Comment

                              Working...
                              X