Announcement

Collapse
No announcement yet.

225 cm cap 232 ned for telling =(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 225 cm cap 232 ned for telling =(

    I helga så tok jeg den utrolig dumme beslutningen ved å ta av med min cap forde om motoren ikke gikk helt reint (tenkte som så slukker den seiler jeg den inn) DUMT hehe.
    Men det gikk greit med flyet for så vidt det skal nå opp å gå igjen da

    video er det oxo av det når det hendte den videoen på 11mb som er siste post er min video.

    http://www.modellfly.us/main/Video/t...7/Default.aspx
    Attached Files
    Oi en perfekt landing

  • #2
    synd med flyet...
    er det mulig å reparere? så jo ikke så værst ut
    Last edited by william123; 01-02-06, 22:01.
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      irriterende med sånne motorer som stopper, men det kunne vel gått mye verre en det der. så nå ikke så ille ut. nesten bare kosmetisk
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Surt med flyet....men si meg hvorfor fikk du ikke opp nesa igjen? Du hadde jo høyde omtrent til ei månelanding. Er den djevelsk framtung eller rett og slett djevelsk tung.
        Synes det så litt rart ut
        mvh MM

        Comment


        • #5
          Samme her... så ikke ut som det fikk løft i hele tatt selv om det datt ganske fort. Men fy flate så mye stygge landinger det er i haugaland modellflyklubb
          Last edited by galmania; 01-02-06, 22:46.
          Geir Amund Lindberget

          Comment


          • #6
            Hadde jo glidetall som et gammelt strykejern med dårlige elementer og slitt såle...

            Heldigvis bommet du med en meter på den svære steinen..

            Comment


            • #7
              det var flere ting som ikke vill min vei den dagen og litt uvitenhet propellen stod lodrett på komp noe som vistnok lager mer vibrasjon og det ene balanseror hornet løsnet 3 bolter :/ den gikk i spinn. Noe av det som gjorde at utfallet ble så lite skader er at jeg fikk retta nasen opp i siste sekund noe som kom fram på en zoomet utgave på video. Mulig den var noe nesetung men skulle være ganske balansert.
              Hadde jomfrutur dagen før og da gikk den som bare det.
              Ligger vell en hvertfall 12 timers jobb foran fixinga HVERTFALL for det er så trangt om plassen i fronten og understellet ble revet ut så her må nytt gulv lages. Pluss covlinga gikk i noen biter og noen sprekker i kroppen.
              Har noen ett godt tips til lapping av glassfiber?

              Tor
              Oi en perfekt landing

              Comment


              • #8
                Synd med flyet ja.
                Men med den landingsvinkelen der og den farten er det rart det ikke
                ble helt most.
                Hvordan gikk det med motoren?
                Cessnaknuseren
                Bjørn Sandbæk

                Dæ går litt mindre lim nå.

                Comment


                • #9
                  Hei.
                  Vet ikke om noen andre har lagt merke til det, eller om det er filmen som lurer meg, men etter lowpass rett før flyet går ned, ser det ut som noe faller av flyet. Det ser sånn ut, rett før motoren stopper.
                  Mangler du noe på flyet etter kræsjet? Kunne jo se ut som om at mottakeren din frøs servoene rett og slett.

                  Men dette fixer du igjen.
                  Tvi tvi.
                  Knut Erik
                  But it flies, so who cares??
                  www.torqueroller.com
                  Steikje galen
                  www.skalamodellflyklubb.no
                  www.teamflyingcircus.com

                  Comment


                  • #10
                    har sittet og studert videoen en stund, og synes også jeg ser noe som løsner akuratt i inngangen til høyresvingen etter siste lowpass.
                    Cessnaknuseren
                    Bjørn Sandbæk

                    Dæ går litt mindre lim nå.

                    Comment


                    • #11
                      Tror ikke jeg mangler no har ikke lissom hat driven i meg til å begynne å demontere på flyet enda. Sitter å ser på videoen nå men greier ikke å se det dere så i ingangen til høyresvingen.

                      Cessnaknuseren: motoren er uten en skramme det er foresten en 3w 50i som står i flyet....
                      Oi en perfekt landing

                      Comment


                      • #12
                        Jeg syntes å at det så litt rart ut , Holdt du fullt høyderor hele veien ? i så fall så vil jeg tro det kan være grunne til spinn og at du ikke fikk den ut ! Bra at det gikk såpass bra , får håpe den kommer på vingene igjen snart.
                        Mvh Andre`søhagen

                        Comment

                        Working...
                        X