Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avhengig av forumet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avhengig av forumet!

    Uten å ha tenkt noe spesiellt over det før, så virker det som jeg sitter her på modellflynytt forumet og trykker febrilsk på "nye innlegg" knappen, hver eneste gang jeg ikke har noe annet å gjøre. Særlig nå som jeg er arbeidsledig sitter jeg her og leser alt for mange timer om dagen, og halve natta også. (selvfølgelig ved siden av andre ting, som å se på tv, mekke fly osv)

    Det første jeg gjør når jeg står opp er å åpne forumet og se om noen har lagt til noe mens jeg sov. Har jeg vært borte er forumet det første som blir sjekket når jeg setter meg foran pcn igjen. Har tilogmed forumet som startside. Leser også mye på utenlandske forum som rcgroups osv. Kan dette være sunt? hehe
    Geir Amund Lindberget

  • #2
    da har vi samme sykdomm...
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      Melder meg i rekken av forum-junkeys
      Morten Smøraas

      Comment


      • #4
        Vi er nok flere en dere tror
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          selv en fersking må nok melde seg på her...he he
          Runar...ganske fersk...
          fly:
          falcon elektro
          Trainer vs160 st40-knust
          lavinget vs140 evo46
          jupiter sc61-knust
          trainer vs240 rossi61-kresjet å reparert
          supra fly 40. 46evo-kresjet å reparert
          super fly 25. 25 asp. f3a
          baver vs230. 72 irvine.
          lavinget trainer.40. 46 evo
          yak 55 3D EP
          u-can-do 46
          yak 54 elekto 3d
          yak 54 size 50 firetakt os61

          Comment


          • #6
            Hehe... har blitt mye av det i mørketida.

            Comment


            • #7
              Tror det må være en epidemi som e ute å går...og ikke bare forum. Har litt problemer med nettet på skolen av og til, og når det er nede blir jeg bare sittende å stirre tomt på et punkt 1 meter bak skrivebordet. Hva er en PC uten nett????
              Sigve Haugsnes

              Alt flyr.....det trenger bare stor nok motor


              sigve.haugsnes.net
              www.youtube.com/bergenflyer

              Comment


              • #8
                Nettop, hva er en pc uten nettet. Før var man bare på nettet innemellom hvis man i hele tatt hadde nett. Nå er det ingen vits å skru på pcn engang hvis man ikke har internett.
                Geir Amund Lindberget

                Comment


                • #9
                  Nå er jeg ikke så mye innpå som jeg har brukt å være i perioder (går litt i bølgedaler det dere), men jeg kjenner meg igjen i dette med å sjekke på forumet flere ganger dagligt. Går nettet ned, så mister jeg banken, og modellflynytt, og da er det egentlig bare å skru av pc`n ja.
                  Gert Hildrestrand.
                  Limets Venner.
                  Valdres Flyklubb Modell

                  Famous last words? Hey watch this!

                  Comment


                  • #10
                    Kjenner meg igjen i innleggene over.
                    Det Siste jeg gjør før jeg legger meg, og etter jeg har stått opp er å se etter nye innlegg på forumet.
                    Rc-marked blir også besøkt mange ganger daglig for å se om det er noen røverkjøp på gang.
                    Ser også litt på Finn.no, da det hender seg det er noen godbiter der også.
                    Jeg var også god kunde på QXL tidligere, men det er ikke så mye som fenger meg der lenger.
                    Som andre også har nevnt, blir ikke PC`n noe spesielt å ha uten internett.
                    Cessnaknuseren
                    Bjørn Sandbæk

                    Dæ går litt mindre lim nå.

                    Comment


                    • #11
                      Ja, er nok en del på nettet selv. En ting som irriterer meg er de som på død og liv må svare på alle innlegg som er på forumet her. De bryr seg ikke om at de ikke har peiling på det de svarer, bare de får navnet sitt på nettet. Jeg håper de det gjelder kjenner seg igjen og kanskje begrenser seg litt. Jeg skal ikke nevne navn nå, men fortsetter han/hun så tror jeg nok at det er flere og flere som vil si ifra.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pepsimannen
                        Ja, er nok en del på nettet selv. En ting som irriterer meg er de som på død og liv må svare på alle innlegg som er på forumet her. De bryr seg ikke om at de ikke har peiling på det de svarer, bare de får navnet sitt på nettet. Jeg håper de det gjelder kjenner seg igjen og kanskje begrenser seg litt. Jeg skal ikke nevne navn nå, men fortsetter han/hun så tror jeg nok at det er flere og flere som vil si ifra.
                        Dette ville jeg normalt ha skrevet som pm, men siden du selv tar det opp i en slik setting så tar jeg det her.

                        Om man som moderator har noe å utsette på enkelt personers oppørsel (være seg det ene eller det andre) her på forumet, så forventer i alle fall jeg at vedkommende moderator tar dette opp på PM med vedkommende bruker. Jeg ser ikke med blide øyne på denne type tone som ofte forsurer stemningen (beklager å måtte ta denne tonen selv nå folkens), og ofte kan treffe mye skjevere enn tilsiktet fra utgangspunktet. Jeg har merket meg at du har hatt en særdeles skarp tone fra dag en her på forumet, og nå synes jeg tiden er kommet til å si i fra at du kansje bør tenke deg om to ganger før du trykker på legg inn innlegg her på forumet.

                        Det jeg spesielt reagerer på denne gangen er denne biten av utsagnet ditt:

                        Jeg håper de det gjelder kjenner seg igjen og kanskje begrenser seg litt. Jeg skal ikke nevne navn nå, men fortsetter han/hun så tror jeg nok at det er flere og flere som vil si ifra
                        Som du ser er det ikke særligt kosligt å få denne typen korreks ute på forumet, det er derfor vi har PM, nettopp for å ta slikt opp med hverandre uten å støte noen bort fra forumet.

                        Jeg tenker mest på den de som du i utgangs punktet kansje tenker på (vet ikke helt hvem det er, da jeg ikke leser alle postene lenger (forumet er heldigvis blitt så populært at det blir for mye å svelge alt ). Jeg er redd for at noen skal føle seg truffet uten at det er de du tenker på, og så slutte helt å poste (katastrofe spør du meg).

                        Tenker du tåler en liten bredside, spesielt siden du tydligvis setter så høye krav til de rundt deg.

                        Med venlig hilsen
                        Gert Hildrestrand.
                        Limets Venner.
                        Valdres Flyklubb Modell

                        Famous last words? Hey watch this!

                        Comment


                        • #13
                          Hei Gert,

                          Dette er en generell henvendelse, skjønner ikke hva du tar sånn på vei for. jeg tenkte meg om fem ganger før jeg postet mitt innlegg, og hver gang endte jeg opp med at det ikke var noe upassende i mitt innlegg.

                          Bare "fyr løs" på meg, ingen problemer med å takle det

                          Comment


                          • #14
                            Nå vet jeg ikke hvem du sikter til Pepsimannen, men kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i inlegget ditt. Iforhold til f.eks diskusjon.no er det ingen her jeg har sett som driver og "spammer" forumet. Klart at noen svarer oftere enn andre, men må vel være greit det? Er denne avslappende holdningen jeg liker med Mfn.
                            Må for guds skyld ikke få hw-tilstander her, med utestegninger hvis noen poster ett innlegg for mye eller mangler ett ord i emnetittelen...
                            Morten Smøraas

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Psyko-lefse
                              Nå vet jeg ikke hvem du sikter til Pepsimannen, men kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i inlegget ditt. Iforhold til f.eks diskusjon.no er det ingen her jeg har sett som driver og "spammer" forumet. Klart at noen svarer oftere enn andre, men må vel være greit det? Er denne avslappende holdningen jeg liker med Mfn.
                              Må for guds skyld ikke få hw-tilstander her, med utestegninger hvis noen poster ett innlegg for mye eller mangler ett ord i emnetittelen...
                              Vi stopper dette sidespranget her og nå, venligst ikke flere svar på det pepsimannen og jeg har startet oss i mellom.
                              Fortsett med hvor kosligt dere synes det er å stikke innom forumet dere, mye kosligere tema, det andre bør absolutt gå videre på PM til de enkelte om noen absolutt brenner med å komme med en komentar.
                              Gert Hildrestrand.
                              Limets Venner.
                              Valdres Flyklubb Modell

                              Famous last words? Hey watch this!

                              Comment

                              Working...
                              X