Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jets of Norway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jets of Norway

    Hei.
    Siden jeg er relativt fersk i Jet miløet, lurte jeg litt på hva Jets of Norway er for noe, og om det er mulig å få bli med der. Så i et annet forum at dere har jakker, noe jeg kunne tenke meg å kjøpe.
    Hadde vært ok med en gruppe tiltenkt jet gutta, på samme måte som IMAC er for dem som liker acro.

    Venter spent på info.
    Knut Erik
    But it flies, so who cares??
    www.torqueroller.com
    Steikje galen
    www.skalamodellflyklubb.no
    www.teamflyingcircus.com

  • #2
    Hei Knut Erik,

    "Jets of Norway" ble startet av Cato og meg. Vi hadde lyst til å lage noe som var for oss som fløy jet, da det ikke fantes noe eget for oss. Hittil er det blitt en "klubb" for oss som flyr sammen helg ut og helg inn her på østlandet. Alle effekter: jakker, Dekaler, kopper, capser etc er det Tom Lund som har stått for til nå. Det er meningen at det er jeg som overtar dette nå, jeg har fått laget Logoen på nytt og vi bytter leverandør. Vi kan snakke mer om dette når du kommer nedover hit i kveld.
    Last edited by Guest; 17-02-06, 13:44.

    Comment


    • #3
      Jeg også kan være interessert i mere info om dette "jets of norway" konseptet..
      Krysser fingrene for flyvær i helgen ,lover kanskje best for søndagen.
      Rookie`n står og hopper i iver etter å få fly
      Båt:
      Hydro m/CMB 90
      Twister m/mathe35ccm
      Jet:
      Skymaster F-18
      Rookie II
      Fly:
      ZEN 120og50
      Radio:
      Futaba3PK
      GraupnerMX22

      Comment


      • #4
        Originally posted by pepsimannen
        Hei Knut Erik,

        "Jets of Norway" ble startet av Cato og meg. Vi hadde lyst til å lage noe som var for oss som fløy jet, da det ikke fantes noe eget for oss. Hittil er det blitt en "klubb" for oss som flyr sammen helg ut og helg inn her på østlandet. Alle effekter: jakker, Dekaler, kopper, capser etc er det Tom Lund som har stått for til nå. Det er meningen at det er jeg som overtar dette nå, jeg har fått laget Logoen på nytt og vi bytter leverandør. Vi kan snakke mer om dette når du kommer nedover hit i kveld.
        Hei,jeg bor på sørlandet.Men så flyr ikke jeg så mye da iallefall ikke helg ut og helg inn.
        Lykke til med flyvningen i uken som kommer,været ser ikke helt ut til å spille på lag men........
        Vennlig hilsen
        Roy.

        2,Biler.
        1,Leilighet.
        masse øl i kjøleskapet.
        + diverse innbo.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Roy Jimmy
          Hei,jeg bor på sørlandet.Men så flyr ikke jeg så mye da iallefall ikke helg ut og helg inn.
          Lykke til med flyvningen i uken som kommer,været ser ikke helt ut til å spille på lag men........
          Jakken din har du visst kastet også har jeg hørt.?

          mvh

          Comment


          • #6
            Neida den var så populær her nede at den ble stjælt.
            Men har jo fått en ny da.
            Så vis det dukker opp en med Roy på jakken så kan det være meg,heller den som har stjælt den,men spør før du dæljer til han i bakhue.Tilfelle det var meg



            Nå får jeg vel kjeft av "Eagle" for å kuppe hele tråden,men bra at moderatoren er med på det da.Så.
            Vennlig hilsen
            Roy.

            2,Biler.
            1,Leilighet.
            masse øl i kjøleskapet.
            + diverse innbo.

            Comment


            • #7
              Hei Roy.
              Jeg bruker aldri å kjefte på noen, jeg skyter hvis jeg blir sur
              Jeg har fått den infoen jeg trenger om Jets of Norway, nå må jeg bare sørge for å holde flyet i live, så jeg får reist på noen stevner. Fagernes ligger nærmest. Blir vel ikkeno stevne på Evje i år da Thor Arne forlater fylket?
              Knut Erik
              But it flies, so who cares??
              www.torqueroller.com
              Steikje galen
              www.skalamodellflyklubb.no
              www.teamflyingcircus.com

              Comment


              • #8
                Hei.
                Det blir Evje treff,den 10 & 11 Juni.Så bare holdt det flyet helt,da det fungerer utmerket på gress stripe.
                Og Evje er et uformelt treff "Come toghether and have fun"eneste kravet er gyldig forsikring (NLF)heller tilsvarende og att en retter seg etter reglene på plassen.
                Send meg PM Eagle vis du trenger overnattings plass,ordner det vet du.
                Jeg Kommer nok ikke på Fagernes i år.
                Vennlig hilsen
                Roy.

                2,Biler.
                1,Leilighet.
                masse øl i kjøleskapet.
                + diverse innbo.

                Comment


                • #9
                  Df

                  Heisann
                  Selv om det er jets i ordet er det plass til en DF eller er det fyfy???
                  Lars Norberg

                  Comment


                  • #10
                    Flyr dere jet på Evje??

                    Som "outsider" så ville jeg tro den stripa var alt for dårlig (humpete/kupert)?

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har flydd mye på Evje, men ikke jet. Men den jet'n jeg har, har store hjul, så jeg ser ikke på det som noe problem å fly den der. Har ikke opplevd den stripa som dårlig, iallefall ikke på sommerhalvåret. Litt klumpete om vinteren har den vært, man da har de jo også fin is på feks Grimevann, eller andre vann i området der.
                      Knut Erik
                      But it flies, so who cares??
                      www.torqueroller.com
                      Steikje galen
                      www.skalamodellflyklubb.no
                      www.teamflyingcircus.com

                      Comment


                      • #12
                        Tja, kommer kanskje litt an på øyet som ser. Jeg er ikke spesielt imponert over stripa på Evje, men den er nå brukbar til propell i allefall. Plassen forøvrig synes jeg er bra.

                        Det er vel i første rekke ikke en modellflyplass, så man kan ikke klage

                        Flyr mye der oppe på sommeren, siden det er skralt med andre alternativer vest for Kristiansand. Kan ikke huske å ha møtt noen med jet enda, men det kan jo hende....

                        test
                        Last edited by Guest; 18-04-07, 21:10.

                        Comment


                        • #13
                          Tjaaa.
                          Det har vært en Panther og en Kangaroo i lufta over Evje,er vel endel år siden nå.
                          Nei stripa er nok ikke å samenligne med Asfalt..........Og når avstanden blir like lang til Gullknapp så er det nok her jet flygningen har vært.
                          Men med den litt usikkerheten angående utvidelsen på Gullknapp medfører så må en "kansje"begynne å se seg om etter andre alternativer.Sylvknapp er jo også en utmerket plass med asfalt men da begynner det å bli et langt stykke iallefall fra Kristiansand.
                          Så alternativet er vel å anskaffe seg fly som takler gressstripa på Evje.
                          Vennlig hilsen
                          Roy.

                          2,Biler.
                          1,Leilighet.
                          masse øl i kjøleskapet.
                          + diverse innbo.

                          Comment


                          • #14
                            Eggemoen 11.-12. Mars

                            Hei

                            Jets of Norway vil være på Eggemoen flyplass Lørdag 11. og Søndag 12. Mars.
                            Sammen med oss vil det være helikopterflygere fra 3D Artistic team. Send meg en PM hvis det er noe du lurer på.

                            mvh

                            Comment

                            Working...
                            X