Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byron Mig 15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Byron Mig 15

    Hei gutter.

    Jeg har kjøpt meg en Byron Mig 15.
    Det satt i en Rossi 61 i en Byronvifte i den.
    Det jeg lurer på, er om det er nok power i det oppsettet? Den vil nok veie mellom 5,5 og 6 kg i takeof vekt.
    Hvilken servoer bør jeg bruke i den, har tenkt å putte en 8 kgs turbin i den med tid og stunder. Det var ikke retract på den, ei heller flaps eller speedbrakes. Det har jeg tenkt å lage til. Foreløbig sliter jeg med å få av lakken på den, har tenkt å restaurere den til gammel verdighet igjen.
    Er det foresten noen som har en gammel canopy til den liggende som jeg kunne fått kjøpt? Den manglet da jeg kjøpte den.

    Mvh
    Svein Erik
    Oslo
    Svein Erik Riis
    Ikkje Noko Problem
    Sent from a Jeti DC 16

  • #2
    Hei.
    Se på denne linken.Attention Required! | Cloudflare .
    Han har overtatt hele Byron produksjonen og han skaffer alt du trenger til din Mig 15,Det vil også komme conversion kit for turbin til alle Byron jetene i den nærmeste framtid lover han.
    Selv har jeg en F-16 som er nesten ferdig restaurert og en A4 Skyhawk fra Byron som skal på begynnes snart.Er nettopp ferdig med en Byron Pitts som har fått full overhaling.Har bestilt deler til alle mine fly der og han leverer kjapt og greit.
    Tror nok at ditt vil fly greit med din motor.
    Hadde en mig jeg også for noen år siden,den fløy kjempe fint med os91df, men var uheldig å krasjet den.
    Svein-Tore Gundersen

    Graupner MC32 Hott V2
    Yak 55 SP 3m Comp-ARF(Blue Flagg)m/3W 170 CS
    Sbach 342 DA 50
    3dhs Slick 89 Elektro
    Skymaster F-18C ( ATJ 170Ti )
    Jet Legend F-15 (simjet 3000)
    Retrojet 75 (Simjet 1910)
    Pilot-Rc Dolphin 86 (Jet-Cat 120)
    Byron Corsair

    Comment


    • #3
      Byron Mig 15

      Takker så mye for hurtig svar. Har vært å kikket på den siden og den så bra ut. Svein Erik
      Svein Erik Riis
      Ikkje Noko Problem
      Sent from a Jeti DC 16

      Comment


      • #4
        Canopy + startforlenger MIG 15

        Hei ;

        Fant en Canopy og en startforlenger liggende å slenge - fortsatt bruk for denne ?

        Originally posted by Svein Erik Riis View Post
        Hei gutter.

        Jeg har kjøpt meg en Byron Mig 15.
        Det satt i en Rossi 61 i en Byronvifte i den.
        Det jeg lurer på, er om det er nok power i det oppsettet? Den vil nok veie mellom 5,5 og 6 kg i takeof vekt.
        Hvilken servoer bør jeg bruke i den, har tenkt å putte en 8 kgs turbin i den med tid og stunder. Det var ikke retract på den, ei heller flaps eller speedbrakes. Det har jeg tenkt å lage til. Foreløbig sliter jeg med å få av lakken på den, har tenkt å restaurere den til gammel verdighet igjen.
        Er det foresten noen som har en gammel canopy til den liggende som jeg kunne fått kjøpt? Den manglet da jeg kjøpte den.

        Mvh
        Svein Erik
        Oslo
        Polar

        Comment

        Working...
        X