Announcement

Collapse
No announcement yet.

Walkera #36 spørsmål?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Walkera #36 spørsmål?

    Heisann

    Noen som har noen Walkera #36 spørsmål så er det bare å poste dem her. Jeg har god erfaring med denne selv så dersom du lurer på noe, så er det bare å ta kontakt!

    MVH
    Anders
    lillebo-impo.com

  • #2
    hei

    Originally posted by Anders174
    Heisann

    Noen som har noen Walkera #36 spørsmål så er det bare å poste dem her. Jeg har god erfaring med denne selv så dersom du lurer på noe, så er det bare å ta kontakt!

    MVH
    Anders
    lillebo-impo.com

    Har et enkelt spm. Jeg skulle skifte motor på helien min. Kjøpte meg en 180Lbørsteløs motor. Da jeg skulle sette denne på plass var drevet på den andre motoren større. Har du sånne drev som er tilpasset 180L?
    Ny uerfaren helipilot

    Comment


    • #3
      Drev

      Originally posted by Extra 300s & jupiter
      Har et enkelt spm. Jeg skulle skifte motor på helien min. Kjøpte meg en 180Lbørsteløs motor. Da jeg skulle sette denne på plass var drevet på den andre motoren større. Har du sånne drev som er tilpasset 180L?

      Hei

      Er ikke sikker på hvor du kan få tak i dette drevet. Jeg har bare børsteløse motorer med drev tilpasset Walkera #36.

      MVH

      Comment


      • #4
        hei

        kjøpt heli hoss deg. kræsja det og reparerte det. halerotorservoen henger seg hele tiden. plutselig sitter den helt fast. også noen gang når jeg begynner å fly så snurrer den fort rundt sin egen akse i luften. skumelt.

        mvh
        Gard Haug
        T-rex 600n Pro
        DX7, Os Hyper, 9351, 611, jk50 potta, gv1, Fromeco

        Comment


        • #5
          Hei - Gyro problemer

          Dersom den plutselig spinner rundt sin egen akse så kan det tyde på at gyroen svikter deg. Kjører du med original gyro eller har du oppgradert? Dersom du har av "første generasjons" walkera gyro så var de ganske ubrukelige dessverre men dersom du har 2006 modellen så burde dette problemet ikke oppstå. Heldigvis så fins det billige og gode gyroer på markedet, så dersom du har den gamle typen så vil jeg anbefale å bruke 3 Kristen Flagstad lapper på å få den flyge dyktig igjen

          MVH
          Anders

          Comment


          • #6
            hei

            ja det er nok mulig jeg må det. Men er alikevel lit surt når man har betalt for et heli, og at det ikke funker som det skal. kjøper man et helikopter som er komplett, skal det vel ikke være nødvendig å oppgradere det for å få det til å funke?

            mvh Gard
            Gard Haug
            T-rex 600n Pro
            DX7, Os Hyper, 9351, 611, jk50 potta, gv1, Fromeco

            Comment


            • #7


              Ikke for å være stygg men gjør et Google søk på f.eks. Walkera, electronics og crap eller sucks og se hva du får opp. Du ville ikke være den første til å hive alt av den sorten har jeg et klart inntrykk av selvom mange får det til å funke.

              Comment


              • #8
                hehe

                Irriterende, men jeg bør vel legge lit skyld på meg selv da, som kjøpte det?

                mvh Gard
                Gard Haug
                T-rex 600n Pro
                DX7, Os Hyper, 9351, 611, jk50 potta, gv1, Fromeco

                Comment


                • #9
                  Nope! Det du skal gjøre er å gå til han du kjøpte helikopteret av, "Anders174", og be han gi deg en gyro som fungerer. Han sier jo selv at den gamle gyroen fungerte dårlig. Har han solgt deg en vare som fungerer dårlig, så burde han gi deg en gyro av den nye versonen uten ekstra omkostninger (han skal faktisk betale frakta også (i hht kjøpsloven). Dette så fremt du ikke ødela gyroen på grunn av en krasj,da.

                  Signerer for sikkerhets skyld med fullt navn.

                  MVH
                  Hugo Homo

                  Comment


                  • #10
                    hei.

                    slik var den før og etter kræsjet. det var ikke no heftig krasj. jeg skulle ta en 360. men så stoppa den ikke snurren, så det ble vel mer 720grader til sammenS:S tror det er bare gyroen som hindrer dette heliet å fly bra?
                    har jeg noe grunnlag for å spørre om ny?
                    (det var egentlig en kamerat som har kjøpt den, men det er jeg som har fløyet og testet)

                    mvh Gard Haug
                    Gard Haug
                    T-rex 600n Pro
                    DX7, Os Hyper, 9351, 611, jk50 potta, gv1, Fromeco

                    Comment


                    • #11
                      Du har absolut grunn til å få ny. Selgeren sier jo selv tidligere i tråden at gyroen som var på 2005 modellene fungerte dårlig. Spør om å få en gyro modell 2006. Skulle vel kurere problemene, så fremt det er gyroen som har sviktet.

                      Han er i hvertfall ærlig når han sier de gamle gyroene var dårlige...

                      Comment


                      • #12
                        Gyro

                        Heisann

                        Synest det er på tide med et svar her. Som jeg har nevnt tidligere så var den største feilen på 2005 modellen akkurat gyroen. Selvfølgelig skal varen vi selger fungere 100% men når man kjøper et RFT 3D helikopter til 1745 kr så er det klart man må regne med et par oppgraderinger etterhvert! I de få tilfeller gyroen har sviktet ( ca 5% av tot. salg ) har vi sendt ny original gyro uten spørsmål eller gitt en god pris på en meget god GWS gyro for de som ønsker det.
                        For vår kjære Samen36 her så har han fått dette tilbudet.

                        Det er hevet over all tvil at det er gyroen som er problemet i dette tilfellet.

                        MVH
                        Anders

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Anders174
                          Heisann
                          men når man kjøper et RFT 3D helikopter til 1745 kr så er det klart man må regne med et par oppgraderinger etterhvert!
                          Tøys.
                          Det er akseptabelt at gyroen kanskje ikke holder perfekt, dvs at det drifter litt nå og da men det er ikke akseptabelt at den slipper helt og holdent.

                          Det er klart man ikke kan vente seg Futuba kvalitet men enten så virker den eller så er det feil på den. Er det feil på den så får du bytte den ut med noe som virker. Om det er en av samme typen som virker eller en bedre variant er ditt problem som selger. Å tilby en kjøper å kjøpe noe nytt i stedet for noe som ikke virket, særlig når du er obs på at hver 20ende av disse ikke virker er bare sludder. Imyo.

                          Om det er hevet over en hver tvil at det er gyroen som er problemet så send mannen en ny gyro.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Tintin
                            Tøys.
                            Det er akseptabelt at gyroen kanskje ikke holder perfekt, dvs at det drifter litt nå og da men det er ikke akseptabelt at den slipper helt og holdent.

                            Det er klart man ikke kan vente seg Futuba kvalitet men enten så virker den eller så er det feil på den. Er det feil på den så får du bytte den ut med noe som virker. Om det er en av samme typen som virker eller en bedre variant er ditt problem som selger. Å tilby en kjøper å kjøpe noe nytt i stedet for noe som ikke virket, særlig når du er obs på at hver 20ende av disse ikke virker er bare sludder. Imyo.

                            Om det er hevet over en hver tvil at det er gyroen som er problemet så send mannen en ny gyro.
                            Det er klart mannen skal få ny gyro. Det er allerede avtalt og det har aldri vert spørsmål om han skulle få ny eller ikke. Virker den ikke så får du ny. Enkelt å greit!

                            Føler at vi har dekt de fleste aspektene ved gyroen nå.
                            Dersom noen har spørsmål om andre ting så følg gjerne på med de her!

                            MVH

                            Comment

                            Working...
                            X