Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan montere outrunner "på baksiden"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan montere outrunner "på baksiden"?

    Hei dere.
    Sitter her med en Hacker A-30 12L http://www.hacker-motor.com/deutsch/motor-a30.html og det jeg lurer på er hvordan i glohete man monterer denne med motorens bakside festet i firewalen??? (Se den dårlige bilden).
    Skruhullen i motorens bakside passer ikke i det heke tatt med den medfølgende festet (se bilde).

    Håper ydmykt på hjelp!

    Peppe
    Attached Files
    Last edited by Propepperell; 12-03-06, 17:54.
    Peter Rahm
    Siggerud
    Cirrus RCFK

  • #2
    Et kjapt skudd i mørket: Vær klar over at det normalt er forskjellig parvis avstand mellom montasjehullene både foran og bak på motorer. Passer hullene hvis du vrir festet 90` ?
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Originally posted by joo
      Et kjapt skudd i mørket: Vær klar over at det normalt er forskjellig parvis avstand mellom montasjehullene både foran og bak på motorer. Passer hullene hvis du vrir festet 90` ?

      Hei Joo. Er fult klar over det du skriver men dette er ikke problemet her...
      Avstanden er meget stort i "krysset" (festet) og mye mindre på motoren.

      "Krysset" passer med skruhullene på motorens fremside - det er vel ikke tenkt at man skal snu motoren og akslingen?

      Peppe
      Peter Rahm
      Siggerud
      Cirrus RCFK

      Comment


      • #4
        jo, det er det som er poenget, å snu motoren og sette på en adapter på den andre siden
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment


        • #5
          Med fare for at jeg tar feil, er jeg ganske sikker på at det er ment å feste krysset på "akslingsiden", og så skru på en propelladapter på "baksiden". Mener å ha sett en slik montering på en hacker motor?!?
          Knut Eirik Lyngmo

          Bodø Modellflyklubb http://www.bodomfk.net/portal/

          Comment


          • #6
            Takk, nå skjønner jeg poenget...
            Peter Rahm
            Siggerud
            Cirrus RCFK

            Comment

            Working...
            X