Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elektroheli "skalamodell" med CP..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Elektroheli "skalamodell" med CP..

    Har lyst til å kjøpe meg et elektroheli med CP som er skalamodell. Alle modellene jeg finner er jo nesten helt identiske i utseende. Merkelig at nesten alle RC-helikopteret skal ha det samme fordømte kjedelige utseendet.

    Jeg kunne tenkt meg en Bell UH-1, eller Bell 412, eller en Lama, eller en MD-500, men neida, i RC-verdenen er det om å gjøre å lage alle helikopterne mest mulig like og kjedelige :

    Hummingbird:


    Caliber EP 400:


    Dragonfly Night Ranger:


    T-Rex:



    Er det en eller annen grunn til at disse helikopterne har dette utseendet?

    Jeg har en Kyosho EP Caliber M24 som ihvertfall ligner litt på en Scweizer 300, og det var faktisk grunnen til at jeg kjøpte den, problemet er at fixed pitch virkelig begynner å gå meg på nervene. Jeg har lyst til å skru og finjustere mer, men (kall meg gjerne neat-freak) jeg vil også ha et helikopter som ligner på noe som faktisk eksisterer i 1:1 skala.

    Noen som har noen hete tips?
    David Gabrielsen,
    Zoom 400, E-Flite J3 Cub, E-Starter, Blade CX, Eagle 2, Great Lakes 40, Mini Edge 540 (R.I.P.)

  • #2
    Jepp, kjøp en Trex, og deretter en kropp fra denne fyren her
    http://darthdrk.4t.com/photo2.html
    Morten Smøraas

    Comment


    • #3
      se der ja!

      Huey canopy/fuselage til $49..

      Er dette bare å hive på, eller krever disse store forandringer av det opprinnelige heliet?
      David Gabrielsen,
      Zoom 400, E-Flite J3 Cub, E-Starter, Blade CX, Eagle 2, Great Lakes 40, Mini Edge 540 (R.I.P.)

      Comment


      • #4
        Tror de fleste der er bare til og hive på, da de er lagd for Trex'en. Men kan tenke meg det krever små modifikasjonen for og feste kroppen til Trex'en
        Morten Smøraas

        Comment

        Working...
        X