Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønsker meg DG300

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ønsker meg DG300

    For noen år siden var jeg en lykkelig eier av en ca 4 meters DG300 fra Multiplex. Denne klarte jeg og mose i mosen på Veggelifjell, stor er sorgen og savnet. Er det noen som har en til salgs, trenger ikke være hel bare kroppen lar seg reparere

  • #2
    ...

    Jeg har akkurat kjøpt en slik..hvordan flyr den syns du? Hva var vekten på din?
    Har ikke prøvd den enda,så jeg er ganske spendt på hvordan den er i lufta.
    Mvh

    Ragnar Bye

    DG 300/17 Multiplex
    Caramba Krause
    Legend Airtronics
    Miraj Aeromod

    Comment


    • #3
      Tips

      En liten godbit som jeg har på ønskelista.
      Griffin har denne, men jeg synes prisen er litt stiv. (hinhint Griffin!)
      Reichard Modelsport
      Acro
      Rolls-Royce Merlin - Pure AirGasm

      Comment


      • #4
        Du får neppe noen negative overraskelser Caramba! Får ta en tur utover og lempe den over kanten for deg!

        Acro: jeg syntes ikke DG300`n fra Reichard var særlig dyr jeg... Både den og den nyeste Reicharden (Sagitta Alsema) vil bli reviewet i løpet av våren av ... meg (Merkelig så mye jeg lover...)
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Originally posted by joo
          Du får neppe noen negative overraskelser Caramba! Får ta en tur utover og lempe den over kanten for deg!

          Acro: jeg syntes ikke DG300`n fra Reichard var særlig dyr jeg... Både den og den nyeste Reicharden (Sagitta Alsema) vil bli reviewet i løpet av våren av ... meg (Merkelig så mye jeg lover...)
          Det verste er ikke å få slengt den ut,men du er hjertelig velkommen Joo.
          Edit:Må jo selvsagt være en som slenger den ut for meg..litt stor å kaste alene

          Når det gjelder DG`n fra Reicard så var vel det en ganske god pris.
          Last edited by Caramba; 30-03-06, 11:01.
          Mvh

          Ragnar Bye

          DG 300/17 Multiplex
          Caramba Krause
          Legend Airtronics
          Miraj Aeromod

          Comment


          • #6
            Jeg har en DG 600. Vet ikke så mye om disse modellene, men hva er forskjellen på DG 300-600-800 osv? Min er 4,6 meter. Ulempen er bare at man alltid må være to personer for å fly den på hang. Klarer ikke kaste den ut alene. Men gøy er det, når den først er kastet ut.
            Knut Erik
            But it flies, so who cares??
            www.torqueroller.com
            Steikje galen
            www.skalamodellflyklubb.no
            www.teamflyingcircus.com

            Comment


            • #7
              Hei, ting blir gjerne bedre med tiden,men flyet var utrolig harmonisk og snilt og fly, med bremsene ute satte det seg der man ville.Lyden ved lopass var slik jeg vil ha den. DG300 fra MPX er ingen racer men alle har ikke behov for fart
              Andreas

              Comment


              • #8
                Originally posted by sb10
                Hei, ting blir gjerne bedre med tiden,men flyet var utrolig harmonisk og snilt og fly, med bremsene ute satte det seg der man ville.Lyden ved lopass var slik jeg vil ha den. DG300 fra MPX er ingen racer men alle har ikke behov for fart
                Andreas
                Min første storseiler og det du sier høres bra ut for meg iallefall.
                Mvh

                Ragnar Bye

                DG 300/17 Multiplex
                Caramba Krause
                Legend Airtronics
                Miraj Aeromod

                Comment


                • #9
                  Originally posted by joo
                  Acro: jeg syntes ikke DG300`n fra Reichard var særlig dyr jeg... Både den og den nyeste Reicharden (Sagitta Alsema) vil bli reviewet i løpet av våren av ... meg (Merkelig så mye jeg lover...)
                  Da gleder jeg meg til omtalen allerede, og nå la du jo litt ekstra press på deg selv
                  Nå har jeg trålet det Europeiske marked for DG300 og pris og har ikke tenkt å reklamere om det her, men markedet bestemmer prisen og vi er fortsatt for dyre på mange ting i Norge. Det er jo en annen diskusjon.
                  Jeg setter pris på at det finnes Norske modell forhandlere som skaffer oss melk og brød til hobbyen våres, så da henviser jeg gjerne til en Norsk forhandler som har produktet jeg evnt. omtaler.
                  Acro
                  Rolls-Royce Merlin - Pure AirGasm

                  Comment


                  • #10
                    Jeg nølte på DG300 eller Fox.
                    Det blev en Fox, håper jeg blir lykkelig uansett
                    MFK Blue Max
                    www.mfkbluemax.com

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Acro
                      En liten godbit som jeg har på ønskelista.
                      Griffin har denne, men jeg synes prisen er litt stiv. (hinhint Griffin!)
                      Reichard Modelsport
                      First time I have seen that comment about Griffin prices - you gets what you pays for, Acro - anyway your name is on the fin!!!
                      Ken Bates
                      Never Mind the Label

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Celtic-Griffin
                        First time I have seen that comment about Griffin prices - you gets what you pays for, Acro - anyway your name is on the fin!!!
                        Er ikke ute etter diskusjon på pris
                        Men det var hyggelig å bli gjort oppmerksom på at det står Acro med store bokstaver på halen, det hadde jeg ikke tenkt på.
                        Må vel bare ha en da -soon!

                        Acro
                        Rolls-Royce Merlin - Pure AirGasm

                        Comment


                        • #13
                          No sweat, ACRO - just my Irish humor....
                          Ken Bates
                          Never Mind the Label

                          Comment

                          Working...
                          X