Announcement

Collapse
No announcement yet.

sp.mål ang kalibrering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sp.mål ang kalibrering

    Hei alle sammen.

    Har en futaba T6X radio som er kranglete å få kalibrert. Kalibreringen går helt fint i selve simulatorprogrammet. Problemet er når jeg går inn i kontrollpanelet å skal kalibrere der. Når jeg trykker kalibrer hopper den bare automatisk videre til finnish. Jeg får alt for liten tid til å kjøre maxutslag på stikkene.

    Noen som har hatt samme problem?

    Interfacen er kjøpt hos elfun og har virket helt fint til nå. SimBlaster interface heter den.

    Håper noen har svar da det "klør" i fingrene.....

    Vennligst hilsen Peter
    Cessna ARC med flottører og OS 70 surpass
    Caliber 5 med OS 50 hyper
    Futaba 9c

    www.bmfk.org

  • #2
    har selv en simblaste interface. det fungere perfekt med en futaba 7C. har du instalert programvaren riktig?
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      Når man kalibrerer så får man jo beskjed om å trykke på en knapp for å gå videre. Og da er det tydeligvis et signal som står på fra sendere som programmet oppfatter som at du holder inne en knapp, derfor hopper den igjennom alle med en gang. Min teori...
      Geir Amund Lindberget

      Comment


      • #4
        Originally posted by galmania
        Når man kalibrerer så får man jo beskjed om å trykke på en knapp for å gå videre. Og da er det tydeligvis et signal som står på fra sendere som programmet oppfatter som at du holder inne en knapp, derfor hopper den igjennom alle med en gang. Min teori...
        Høres fornuftig ut det!! Skal prøve det når jeg kommer hjem. Kjører Aerofly Pro med denne interfacen og det fungerer helt nydelig.. meget bra sim syns nå jeg..

        Takk for raskt svar!!

        Mvh Peter Bamble modellflyklubb

        404 Not Found
        Cessna ARC med flottører og OS 70 surpass
        Caliber 5 med OS 50 hyper
        Futaba 9c

        www.bmfk.org

        Comment

        Working...
        X