Announcement

Collapse
No announcement yet.

noen erfaring med å handle fra El-fly.dk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noen erfaring med å handle fra El-fly.dk

    surfet litt og fikk utrolig lyst på en sånn
    Siden blev ikke fundet - El Fly
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

  • #2
    Hei

    Jeg bestilte en komplett pakke med fly, børsteløs, servor + + derfra i fjor.
    God service og kjapp levering.

    Ikke spesielt billig sluttpris, men de har noen modeller jeg ikke har sett her til lands.
    Geir Bjelkarøy

    http://www.phoenix-rc.org

    "Når små menn kaster lange skygger, blir det snart mørkt"

    Comment


    • #3
      hørte noen rykter om at thorbjørn og kåre også hadde denne mosquitoen. så jeg har sendt en mail til dem
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Løp og kjøp!! Det er et veldig bra og seriøst firma! Er det noe feil så ordner de opp asap!

        Btw: En kamerat har den Mosquitoen, men han har satt inn 2 x OS.25 istedet for strømsnurre... Den er rett og slett ballistisk..

        Den ligger ikke spesiellt langt unna jet'ene vi har på stripa i performance..

        Comment


        • #5
          Handlet en del der, meget bra service. Rask levering og du kan ringe dem å få svar på omtrent alt du lurer på.

          Comment


          • #6
            høres kjempebra ut.
            hmm to os25 i den mosquitoen må da blir rått. den er jo ikke så stor hehe.

            hvis man skal ha to fuel motorer må man ha to tanker da og er ser for meg at det kan bli problemer med å få motorene til å gå likt osv.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Som Aeroholiker sier så blir ikke alltid sluttprisen så lav som forventet, men servicen er god og leveransene ikke noe å si på.
              Handler derfra en gang i blant, spesielt siden dem har noen herlige seilfly i kolleksjonen jeg ikke finner hos forhandlere i Norge!
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #8
                kjempeservice

                Kan bare slutte meg til de foranstående. har handlet derfra mange ganger, både stort og smått. Topp service, gode råd, rask levering osv... GOde priser har de også men det forutsetter at du kjøper en del. Hvis ikke vil tollbehandling, frakt osv. spise opp "rabatten". Også var det jo det å sikre at vi fortsatt har en lokal hobbybutikk da....

                Comment


                • #9
                  Originally posted by up and away
                  Kan bare slutte meg til de foranstående. har handlet derfra mange ganger, både stort og smått. Topp service, gode råd, rask levering osv... GOde priser har de også men det forutsetter at du kjøper en del. Hvis ikke vil tollbehandling, frakt osv. spise opp "rabatten". Også var det jo det å sikre at vi fortsatt har en lokal hobbybutikk da....
                  ja er jo greit som du sier og sikre at vi har en lokal hobby butikk. har derfor kun handlet i norge før. men når det er snakk om ting som ikke finnes på det norske markedet eller hvis prisforskjellen er veldig stor så ser jeg ingen grunn til å ikke handle fra utlandet
                  Tom Nohr
                  Tennisveien 9
                  2450 Rena

                  Frsky taranis 9+
                  Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                  Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                  + diverse små ting

                  Comment


                  • #10
                    Og om man handler litt der og litt her så holder vi de lokale litt i øra så de tar seg akkurat passe betalt til at de kan leve av det og vi leve med det.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Tintin
                      Og om man handler litt der og litt her så holder vi de lokale litt i øra så de tar seg akkurat passe betalt til at de kan leve av det og vi leve med det.
                      yepp ett stort poeng der. har sett noen lokale sjapper som har hatt priser som ikke kan forsvares på noen måte
                      Tom Nohr
                      Tennisveien 9
                      2450 Rena

                      Frsky taranis 9+
                      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                      + diverse små ting

                      Comment


                      • #12
                        Hei.
                        Har handlet noen seilfly å diverse andre ting å tang som har en tendens til å falle oppi handle kurven når man først er litt handle syk. Megt god service å god leverings tid.

                        Mvh OJ
                        Olav Jørgensen
                        Low & fast

                        Comment


                        • #13
                          har nå sendt de en mail for å høre hva det vil koste å få denne mosquitoen over til noerge så får vi se hva prisen blir. for jeg fikk svar fra thorbjørn og kåre at de hadde den ikke inne.
                          Tom Nohr
                          Tennisveien 9
                          2450 Rena

                          Frsky taranis 9+
                          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                          + diverse små ting

                          Comment


                          • #14
                            fikk nå svar fra el-fly.dk at det ville koste 160kr i porto å sende flyet. prisen i danske kroner på websiden er 1295dkr for å regne ut prisen som jeg må betale blir det da
                            1295- 20% = 1036kr
                            +160kr
                            =1196kr (pluss evt kurs men det er vel ikke så stor forkjell på norsk og dansk)
                            + norsk moms må man jo regne med 1196kt +25% = 1495kr

                            fant ikke noe på siden dems om de tar paypal? har ikke visa og etter hva jeg har skjønt koster det veldig mye ekstra å bere overføre fra bankkontoen. noen som har noen svar på dette.
                            Tom Nohr
                            Tennisveien 9
                            2450 Rena

                            Frsky taranis 9+
                            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                            + diverse små ting

                            Comment

                            Working...
                            X