Announcement

Collapse
No announcement yet.

Første feil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Første feil

    Ja da kan jeg føye meg inn i rekken av Align kunder som ikke er 100% fornøyde.
    Fikk en HDE CF ramme i hus i dag og det er en feil på den. De har montert på 2 like aileron armer i stedet for en høyre og en venstre. Ramma er kjøpt på Taiwan så nå får vi se om kundeservicen funker fortsatt

  • #2
    Kjipt det der. Er desverre sånn når prisen er lav
    Hadde ett lignende problem med flybar til SE-hodet herom dagen. Skulle bytte ut den bøyde flybar'en med en ny en fra en 450X, bare for og finne ut at den ikke passet (var ett hårstrå for tjukk). Så tok en tur ut til xmode for og kjøpe "SE" flybar, bare for og finne ut at Align ikke selger flybar's som passer til SE i løsvekt. Man må faktisk pusse de til selv. Skulle ikke trodd det koster align store pengene og lage flybar's som passer, men så kostet det ikke meg mange kalorier og pusse den ned heller
    Morten Smøraas

    Comment


    • #3
      Surt..

      Det er ikke mye moro når delene man har ventet på endelig kommer, så er det feil på de. Men det høres ut som du stort sett har vært skånet for denslags til nå, og får se på den positive siden
      Får håpe ikke det setter stopper for påskeflygingen da..

      Hvilken sjappe er det du bestiller fra, hva slags leveringstid opplever du og hvor mye sparer du sånn ca i prosent?
      Mvh
      JoE
      Agder Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        Det flybar problemet kjenner jeg til. Regner egentlig med at det løser seg etterhvert for X flybarene passer hverken på XL eller blingting så nå er det ingen grunn til å lage dem den tiendelsmm'rn for store lengre. Ulempen med å pusse dem er at de begynner å ruste.

        Ja jeg har hatt "flaks" med alt mitt så langt. Som nevnt så er eneste tullet jeg har hatt en lader som Align erstattet og det kostet meg en hundrings i porto til Taiwan.

        Denne ramma kjøpte jeg på eBay for drøyt $ 70,- Vet ikke eksakt hva jeg sparte på denne sendingen for det kom noen haleblader + nye sorte pro blader + noen drev i samme sendingen. Porton var vel omtrent $ 15,- for alt. ca tall for jeg fikk alle summen i Tawanesisk valuta, kun summen var regnet om.
        Dette var et impulskjøp...men det setter ingen stopper for påsketurene. XL'en var klar og jeg manglet bare hoveddrevet for å få X'en klar til påske så det ble montert i går kveld så nå er begge klare for fjelltur.

        Må si at så langt så er jeg litt imponert over HDE CF ramma bortsett fra den linkglippen. Den gamle X ramma er jo ikke akkurat 100% tight og det er slitt slop her og der. Denne er bare helt tight og fin men likevel går alle linker etc bare sååå glatt. Jeg var litt trøtt på at servodrevene på CDE versjonen røyk ved den minste rotortouch, ikke fordi det er noen stor somj men fordi det er plundrete å bytte. X'en som er HDE variant flyr like fint som CDE'en så jeg ville teste. Eneste ulempen jeg kan se er at man ikke får festet batteriet høyt hvilket er bedre til 3D når man kommer dit.
        Attached Files
        Last edited by Tintin; 07-04-06, 09:18.

        Comment

        Working...
        X