Announcement

Collapse
No announcement yet.

Endeleg påske(FRI)!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Endeleg påske(FRI)!!

    Endeleg blei da nokre dagar fri gitt.
    Kanskje ein får litt tid te flyene mine og kanskje litt helikopter og visst eg klare å spora opp nokre deler..
    Kanskje eg blir ferdig me å bygga hell raiser(på høg tid no som dei første tegn te vår er i lufta )
    Satse på fint vær slik at eg før prøvt formosaen min for fyste gong.
    Har tre fly ståandes her som skrike etter luft under vingene..
    Ka ska dere folkens gjera på i påsken?
    Mvh:
    Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
    www.folgefonnrc.ning.com

    MA X-Cell Fury Extreme 90
    Raptor 90 3D
    Raptor 50 Titan SE
    T-Rex500GF
    T-Rex450SE V1
    JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

  • #2
    det blir vel en del flyging tenker jeg. driver bla. å setter sammen en hydrofoam som skal testes ut mens det enda er snø på bakken hadde jeg tenkt. ellers så har jeg to fly som det skal monteres flotører på til ett sjøfly stevne i mai. hadde vært greit å prøvd dem på snø også
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Og her i Bergen har det vært strålende vær den siste mnd, ja helt til nå da, når ferien begynner. Å, den som hadde hatt penger til og bygge seg en indoor-hall
      Morten Smøraas

      Comment


      • #4
        Originally posted by Psyko-lefse
        Og her i Bergen har det vært strålende vær den siste mnd, ja helt til nå da, når ferien begynner. Å, den som hadde hatt penger til og bygge seg en indoor-hall
        Er med å spleise på indoor hall eg
        Mvh:
        Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
        www.folgefonnrc.ning.com

        MA X-Cell Fury Extreme 90
        Raptor 90 3D
        Raptor 50 Titan SE
        T-Rex500GF
        T-Rex450SE V1
        JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

        Comment


        • #5
          Påsken er innledet med noen turer på hang allerede og mer skal det bli.
          På grunn av manko på stripe blir det nok en del 3D-leking med BladeXL på fotballbanen hvis det blir stille kvelder.
          Så litt kasting etter sjøørreten vel...
          Og kanskje ta vårpuss på MC`n...
          Begynne å vekke til livet vinterlagrede NiCd og NiMh mottakerbatterier må man vel tenke på også!
          Sikle på gadgets på nettet, bygge og overhale fly osv osv osv.
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            Ute regner det tæljkniver, smådjevler og en masse annet rart, dette samt at stripa ser ut som ei hurtig smeltende isbre på Grønland med drivhus effekten i høygir. Gjør forhåpningene til flyving i påsken minimal.
            Tydelig at abstinensen ikke bare river og sliter i meg, er mer enn normalt med telefoner fra flysultne klubbkamerater.
            Er ei uke iløpet av året stripa ikke er flybar, måtte selvfølgelig treffe jackpot på påsken.
            Har istedet slått ihjæl noen timer med AFPD og Bill Hempels 50% Edge, samt annen heftig redskap

            Det som værre er er at dårlig vær og en solid dose kjedsomhet har fått meg til og frekventere ut og innenlandske webshopper mer enn godt er.
            Min langsiktige strategi vedr null innkjøp av nye fly og andre RC greier henger således i en særdeles syltynn tråd.
            Nå trer jeg på meg oljehyre, sydvest, slagstøvler og stikker og ser om
            stripa har tint noe mer
            mvh MM

            Comment

            Working...
            X