Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jet treff på Rena 22-23 April

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jet treff på Rena 22-23 April

    Første jet treff på Rena i år er 22-23 April. Ta en tur om du ønsker å se hva vi holder på med eller vil starte med jet/turbin. Mange har meldt sin ankomst. Se ellers Norges Luftsportforbund for våre andre stevner. Til alle deltagere så vil jeg minne om NLF/MFS forskrifter blir overholdt. Velkommen til en super helg på Rena. Vi overnatter på Trudvang hotel.
    Last edited by netroh; 11-06-07, 16:56.

  • #2
    Originally posted by netroh
    Første jet treff på Rena i år er 22-23 April. Ta en tur om du ønsker å se hva vi holder på med eller vil starte med jet/turbin. Mange har meldt sin ankomst. Se ellers Norges Luftsportforbund for våre andre stevner. Til alle deltagere så vil jeg minne om NLF/MFS forskrifter blir overholdt. Velkommen til en super helg på Rena. Vi overnatter på Trudvang hotel.
    Eller rett på terminlisten til Modellflyseksjonen: http://www.modellfly.info/Terminlist...asp?Klasse=Jet
    Mvh Terje Martinsen
    leder Modellflyseksjonen/NLF
    www.modellfly.info

    Comment


    • #3
      Da var Rena over for denne gang. Mye vind 5-10 m/s 45-70 grader på tvers på lørdag. Typisk varmedressvær. Tipper det ble fløyer tilsammen 35 turer denne dagen. Søndagen ble det kun 6 turer totalt. Fantastisk oppmøte. Masse fine modeller. ca 20 piloter. Jet gutta som var til stede er en sosial gjeng så vinden satte ikke store dempern på dette treffet. De som trosset vinden hadde ingen problemer med å håntere dette. Per gikk bananas med Eurosporten. Tøft å se på. Jeg benyttet spoilerne på Cougar'en som luftbremser etter landing (begge opp). Fungerte suverent i krossvinden da modellen sluttet å fly i det samme disse ble hevet. Gutta fra Skien område kom med masse fine modeller. Felles middag på lørdagskvelden med 16 tilstedeværende piloter.

      Bilder på linken nedenfor.

      Bilder fra Rena 22.04.06 - (MFN) ModellflyNytt.no

      Comment

      Working...
      X