Announcement

Collapse
No announcement yet.

400xt bra tilbud hos hobby-lobby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 400xt bra tilbud hos hobby-lobby

    Kom over dette tilbudet hos Hobby-lobby.com

    http://hobby-lobby.com/bargain-bo.htm

    17$ må da være en bra pris for denne motoren?
    Selv med frakt skulle det gå greit å komme seg under den magiske 200 kroners grensen. Man slipper da moms på kjøpet.
    Har bestilt en selv, nå gjenstår det bare å finne et passende fly til motoren

  • #2
    Hva ble det i frakt?

    Veldig aktuell pris!
    heltpropell.com
    Trondheim MFK

    Comment


    • #3
      Så lenge varen er under 200kr kan frakten godt koste 700 uten at det skal bli moms på saligheten. Det hender desverre noen ganger at avsenderen setter opp hele summen du betalte som verdi og da går det galt, men da skal du ha uflaks. Med dagens dollarkurs kan du jo handle for opp mot tretti dollar uten å krysse grensa. Hvis summen derimot går over 200 blir det moms på frakten også.
      -----------
      Bengt

      Comment


      • #4
        Men med 700,- for frakt blir det jo ikke lenger en billig motor. Det var liksom derfor jeg spurte.

        Jeg ser de tar 55,- pluss frakten som beregnes av USPS, så alt fra 110-150,- kan vel forventes, kanskje?
        heltpropell.com
        Trondheim MFK

        Comment


        • #5
          Jeg kjøpte akkurat en AXI 2808/24 fra hobby-lobby, og fikk den med $2,50 frakten de tilbyr på varer de kan putte i en 4x4x4 tommers boks. Den motoren jeg kjøpte er noe større enn 400XT motoren, så du burde få same fraktprisen på denne motoren.
          Audun

          Comment

          Working...
          X