Announcement

Collapse
No announcement yet.

G3 på Mac!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • G3 på Mac!!

    Har i lange tide missunt PC brukere - den eneste grunnen: Modellflysimulater fungerer kun på Windows. Da Steve Jobs (Apple sjefen) annonserte at Apple gikk over fra å bruke Motorolas PowerPC G4 og IBMs G5 til Intel øynet jeg håpet... Den første macen med intelprossor ble lansert 1. Januar 2006. For 1 uke siden lå den på skrivebordet mitt. Apple har som ett ledd i en plan om å kapre PC-brukere laget en støtte slik at man kan kjøre windows på mac. Etter å ha forsøkt Demoen som ligger på realflights hjemmesider på full oppløsning i Windows gikk jeg til Smallsize og huket tak i Realflight G3 - installerte og startet opp. Alt fungerer perfekt. I photofields får jeg en frame rate på opp til 100 fps. Fps varierer selvfølgelig mye, men flyopplevelsen er flott. Dette har jeg ventet lenge på....

    Min maskin: MacBook Pro, Intel Core duo 2 ghz, 1 gb ram, ATI 1600x med 256 mb ram og HD på 100 gb@7200
    Torgeir K. Haugstad

  • #2
    Good Sh.t !

    Konge på Photo Field ! (Dog, min erfaring er på PC)

    (og ja, kan man spille PC spill på en Mac og ymse andre ting så kan nok det bli en artig konkurranse om brukere, synd med Prisen på en slik Mac kontra en god PC da )
    Last edited by TheBirg; 25-04-06, 22:02.
    Ønsker dere en god dag på feltet !
    Birger Mork

    Mine besittelser :
    Flygreier (Massevis)
    Heligreier (En Mini Titan)
    Bilgreier (Et par stk.)

    Comment


    • #3
      Er forsåvidt enig i det med prisen, men på den andre siden - Dell sin XPS bærbare gaming maskin med samme specs (les prosessor HD og Ram), dog noe bedre skjermkort koster jo fra 20 - 30 k. Betalte 19 K for min.
      Torgeir K. Haugstad

      Comment


      • #4
        Også Reflex

        Lenge leve Mac. Simpelthen elsker de maskinene, sikler etter en MacBook Pro

        I forrige uke kom det nyhetsbrev fra Reflex, med samme budskap: den nye intel-macen kjører simulator som en konge!

        Hehe, spekulerte på mac-kompabiliteten til simultorene for to år siden da: -kyoshos reklamekatalog viser en gammel iBook med Reflex. Dette var klar bare et reklamestunt, da det yttre designet fra Apple er rått og rent.
        Last edited by JS-PER; 26-04-06, 09:21.
        Hvorfor sitter du ved PCen? -Kom deg ut og fly!
        Jesper Stærkær

        Comment


        • #5
          Jeg så det bilde i Kyoshokatalogen. MacBooken er helt konge. Anbefales.
          Torgeir K. Haugstad

          Comment

          Working...
          X