Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skifte mode på medfølgende sender til RFG3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skifte mode på medfølgende sender til RFG3

    Dersom det er andre som har samme "problem" som meg, at man vil endre mode på den medfølgende radioen, kommer det her en meget enkel oppskrift:
    1. Skru av baklokket på "senderen" (Der inne var det ikke mye elektronikk gitt!)
    2. Flytt over fjærsystem og ratchet (Kan være litt klønete å få av/på fjæra, men bruk en liten nebbtang så ordner det seg!)
    3. Skru på baklokket igjen..
    4. Gå inn i RFG3 på controlleren, og angi riktig stikke som throttle... Høyderor vil da komme automatisk.
    5. Kalibrer senderen på nytt

    Værre var det ikke!
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

  • #2
    Hmm, du som har hatt oppe lokket. Ser det ut til at det kan være mulig å få vekk "hakkene" på throttle stikken også eller på en enkel og grei måte ? jeg som flyr helikopter (og ikke er vant til hakk på throttle stikken) synes det er en stor pest og plage.

    Comment


    • #3
      Originally posted by LN-TAL
      Ser det ut til at det kan være mulig å få vekk "hakkene" på throttle stikken også eller på en enkel og grei måte ?
      Jada dette lar seg enkelt gjøre. Det er bare å snu "ratchet-fjæra" opp ned så vil den blir temmelig smooth. Har gjort dette på min og fungerer utmerket.

      Comment


      • #4
        Det er en annen måte å gjøre dette på også...
        Du har sikkert litt fuelslange? Træ denne på ratcheten, og Voià! Det er mulig du må smøre litt for å unngå "etterheng", men det går sikkert greit.

        Det som var litt dumt er at det ikke går an å endre på fjærstyrken på stikkene.
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

        Comment


        • #5
          Supert, da skal jeg forsøke det

          Comment

          Working...
          X