Announcement

Collapse
No announcement yet.

Farge på Easyglider

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Farge på Easyglider

    Har nå bygget ferdig min første elektroseiler, Easyglider. Er vel litt feigt med motor på seilfly, men den kan vel være kjekk å ha om jeg ikke får løft på hangene jeg skal prøve den på.
    Mangler nå bare å finne passende batterier, er ikke all verden plass i kroppen..
    Tenkte også at jeg skulle male den før jeg tar den i bruk. Er veldig i tvil om fargevalg, har tenkt på gul kropp, gul ving på oversiden, rød under. + at jeg setter på dekalene som var med modellen.
    Høres dette ut som greit fargevalg, eller er det helt på trynet??

    Kjell Arne

  • #2
    hva som er et fint fargevalg må jo du selv besteme, men gult synes ikke spesielt godt på avstand. rød er en fin farge på undersiden i allefall.
    du trenger ikke male flyet i det hele tatt. de klistermerkene som følger med er supre de!
    Last edited by william123; 27-04-06, 17:25.
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      er ikke de klistremerkene veldig tunge hvis man skal ha på alle? jeg satte på noen på kropssidene også malte jeg rød/orange på undersiden av vingespissene både fram og bag. og da ser jeg fint hvordan den ligger i luften
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        klistermerkene er jo ikke så forferdelig tunge da. hvis man kjenner på hele rullen med dekaler som følger med veier det en god del, men bare klistermerkene veier ikke så mye. hele rullen med dekaler veide 50 gram. det var med papiret på baksiden og masse overflødig som man skjærer bort.
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment


        • #5
          Er først og fremst for å se modellen, fargen i seg selv er ikke så vesentlig for meg.
          Kanskje gult ikke er så smart, holder muligens med rødt på undersiden av vingene+ dekaler.
          Vekten på klistremerkene tror jeg ikke har noen betydning for denne modellen.

          Kjell Arne

          Comment


          • #6
            vent med å ballansere modellen til du har satt på klistermerkene i hvertfall. for jeg satt på de som skal på stab og finne etter at jeg hadde flydd litt med det og da ble det baktungt. så jeg tok de av igjen for å slippe å gjøre om på plassen jeg hadde laget til batteriet.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment

            Working...
            X