Announcement

Collapse
No announcement yet.

Imac treningshelg på Maarud Gaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imac treningshelg på Maarud Gaard

    På vegne av Imac Norge vil jeg invitere alle Imac interessert til Imac helg på Sør-Odal rc klubbs stripe på Maarud Gaard. Det blir et rent Imac treff hvor man har mulighet til å få tips og info om både sekvensflyging og modeller.

    For mer info og påmelding se www.imacnorge.no
    Odd Sundet
    http://www.imacnorge.no

  • #2
    Gleder meg...En hel helg med flyging

    Meldt meg på...Kommer oppover etter jobb på fredag.

    ER det mange fler som leser MFN som har meldt seg på? Hadde vært morsomt å sett hvem som kommer slik at man får satt et ansikt på folk...

    Tar med disse fly:
    Attached Files
    - Håvard Glad Andreassen
    - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

    Comment


    • #3
      Hallo

      Har tenkt meg oppover, men kan ikke fredag, har dere noe program for helgen?

      mvh
      OJ
      The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

      Comment


      • #4
        Jeg kommer også.

        Oppfordrer videre alle til å møte om selv man har bare ett snev av interesse av IMAC. Dette uansett størrelse modell og nivå. Det ventes god deltakelse og vi får også besøk fra våre svenske kolleger.

        Det blir fri flygning på dagtid (lørdag og søndag er hoveddager), men normalt bare ett fly ilufta samtidig. Man velger selv om man flyr for å trene på hele eller deler av program eller freestyle. Man møtes for å ha fokus på IMAC og man kan også få kyndig veiledning under og/eller etter flight om man selv ønsker dette. Normalt har det vært godt med tid i lufta for alle. På kveldene blir det sosialt i motormuseet med innslag av informasjon om dømming, program etc. for de som vil dette.

        Det gies anledning til å fly på stripa også på fredag for de som vil dette.

        mvh
        Ketil Aagesen
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Som IMAC newbie skal hvertfall jeg ta med meg C-arf Yak'en og kjøre oppover til Maarud.

          Dette har jeg null peiling på utover hva man kan lese seg til så dette ser jeg som en genial anledning til å lære mer om hva som er "greia" med IMAC!

          ...har ikke noe trynebilde i farta, men det får jeg finne etterhvert.

          mvh.
          Ole André

          Comment

          Working...
          X