Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unge Ørner 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unge Ørner 2006

    Da er det tid for Unge Ørner 2006. Nå har innbydelsen kommet:

    404 Not Found

    Dette er en veldig morsom og begivenhetsrik helg jeg vil anbefale alle som kan å dra på. Her får du møte likesinnede på egen alder, og du får prøve nye luftsporter om du vil. Og en stor fordel: Det er gratis (ikke aktivitetene, utenom modellfly)

    Bare å skrive seg opp så fort som mulig. Lista kan bli full!

    Forresten fullt lov å diskutere alt mulig om det i denne tråden!
    Simen

    Why drink and drive, when you can fly so high?!

  • #2
    Påmeldt
    Å Erlend blir med i år også
    Last edited by Niklas; 20-05-06, 10:44.

    Comment


    • #3
      Nja.. Hva får jeg prøve i år da Niklas?
      Run, live to fly, fly to live, aces high!
      Erlend Larssen

      Comment


      • #4
        I år er det min tur å prøve

        Flere som kommer?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Niklas
          I år er det min tur å prøve
          330'n min skal du ligge unna Niklas. Men jeg regner med at du ikke vil fly den uansett, er jo elektro.. Regner med ARC-Juppe står til min disposisjon?

          Simen, du står ikke på lista? Du kommer vel dettende fra himmelen i løpet av helgen antar jeg?
          Run, live to fly, fly to live, aces high!
          Erlend Larssen

          Comment


          • #6
            Nåja.. Det må prøves... Finne ut om de eksplosive sakene virkelig er så bra som dere skal ha det til
            Juppe? Skal du fly fly med musikkmotor? Bør gå bra det, men hvis noen skal vrake den så er det jeg
            Ser ikke deg heller på lista, Erlend...

            Meld dere på

            Comment


            • #7
              Kjipt det var så seint på sommeren, ellers hadde jeg vært der
              Hvis jeg ikke kommer inn på skole til høsten får jeg heller ta en tur...
              Morten Smøraas

              Comment


              • #8
                Nei, Erlend, skal ikke være med på selve opplegget i år. Har prøvd alle de forskjellige tingene, så nå skal det bare hoppes. Men jeg kommer ned fra himmelen lørdag ja, og jeg kommer lørdag kveld og fredag kveld med motorsykkelen tenker jeg


                Niklas: Det flyet ditt har du prøvd å vrake 1000vis av ganger før, og enda ikke klart det! Og du kaller deg modellflyger??? Selv ikke trærne, åkeren, harde landinger eller alt det andre du klarte å finne på ute hos oss, hjalp. Hehe

                Men meld dere på a folkens. Er kjempe kult, og som årene før finner man alltid på noe lørdag kveld, for de som ikke sover. De som sover får det ikke så kult, for det er dem det går utover. Hihi. Ihvertfall første året jeg var med. Var litt snillere ifjor, det var vi


                Edit: Lagt inn aktiviteten i kalenderen nå...
                Last edited by Flydude; 21-05-06, 12:10.
                Simen

                Why drink and drive, when you can fly so high?!

                Comment


                • #9
                  Tar med litt større og flere fly enn i fjor, og håper det blir bedre plass til modeller i år. Hadde vært greit med et eget rom sånn som i 2004.
                  Skap blir litt trangt på en måte
                  Run, live to fly, fly to live, aces high!
                  Erlend Larssen

                  Comment


                  • #10
                    Skap er veldig trangt på en måte. Men ifjor hadde de vel regnet med at de skulle få rommet, men så skulle det være konkurranse der, og de trengte rommet, vel? Kunne funnet det ut på forhånd, men er ikke like lett å bare tenke på det når man tror det ordna se, shjø. Får håpe dere får litt bedre plass ifjor ihvertfall. VAr trangt inne på rommene og særlig når enkelte måtte mekke litt i tillegg, hin hint!!


                    Edit: Lars: Skal ikke du opp i år??
                    Last edited by Flydude; 25-05-06, 21:13.
                    Simen

                    Why drink and drive, when you can fly so high?!

                    Comment


                    • #11
                      Joa

                      Er jo arrangør så skal vel ta turen opp regner jeg med. Jonas skal også så da blir det nok morro kan jeg tenke meg. Vi skal foresten ha med en ekstra 300 hver på 2,14 i vingespenn, skan bli morro:P
                      Lars Norberg

                      Comment


                      • #12
                        Har meldt meg på jeg også, etter mye mas fra Niklas...
                        Ser veldig kult ut da! Uansett, jeg lagde en kasse til å ha flyet mitt i, men den ble kanskje en smule stor (160cm*65cm*55cm) Noen idé hvordan jeg skal få dette med meg på flyet/toget/bussen? Reiser helt fra Stavanger...

                        Den stygge sprayen hvor det står "Fragile" er fjernet forresten
                        Attached Files
                        I don't think there's a punchline scheduled, is there?

                        Comment


                        • #13
                          Ordner seg

                          Det går nok bra på bussen. Bare fyll den opp med mange fly du...Fraktet mye fly på bussen uten eske gikk bra det og. Samarbeid litt med Niklas du....
                          Lars Norberg

                          Comment


                          • #14
                            Blir det noe salg av fuel eller lignende der? Tviler på at det er lov å ha med brannfarlige ting som fuel som baggasje i fly...
                            I don't think there's a punchline scheduled, is there?

                            Comment


                            • #15
                              fuel ja

                              Hmm si ifra så skal jeg kjøpe inn så mange kanner du trenger og ta med til deg vettu. Null stess...
                              Lars Norberg

                              Comment

                              Working...
                              X