Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mer ros til Elefun.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mer ros til Elefun.no

    Heisann

    Synes det er på sin plass at en skryter litt av nettbutikker som bestreber ser på å yte max for kunden.

    Bestillte noen varer 30/5 kl 21.49, og varene lå klare til avhenting etter beskjed fra posten 1/6 kl 08.20, dette kaller jeg virkelig rask ekspedering.

    Dette i seg selv er kanskje ikke unikt for en netthandel, men det viste seg at en av varene jeg hadde bestillt, en voltspy, stod på pakkseddelen med anm "ettersendes"

    Fikk mail fra elefun 1/6 kl 15.10 at denne var ettersend, altså mindre enn et døgn etter, og likevel tok innehaverene av elefun på seg kostnaden for å sende dette i egen pakke istedefor å vente en dag med hele pakken for å spare porto.

    Dette synes jeg er topp kundebehandling, og jeg har ikke opplevd lign fra andre netthandeler, der blir både pakken forsinket og man hører skjelden noe fra dem om lev tidspunkt eller at noe mangler.

    Når er det nå en gang slik at det ikke er livsnødvendig å få varene levert innen 2 dg etter at man bestiller, men innbiller meg at de fleste her på forumet er som meg at når en bestiller noe, så vil man helst ha det i hende fortest mulig.......dette gjør virkelig elefun.no sitt beste for å etterleve.

    Tommel opp fra meg

    Cory
    Last edited by corydoras; 02-06-06, 13:39.

  • #2
    Bestilte for over 5000 kr i går kveld, har fått ordrebekreftelse, men ikke hørt om pakken er sendt eller om de har noen problemer (ikke på lager osv.). Kunne godt tenkt meg å vite dette da jeg, som alle andre, helst ville hatt tingene nå.

    Blir også småsurken når de ikke har Hyperion paddlere, hoved og haleblader i karbon som jeg har siklet på _lenge_ på lager.

    Comment


    • #3
      Må være enig med Cory her, har alltid fått rask respons fra elefun ved bestillinger. Bestiller man tidlig en dag, er ofte varene underveis med posten samme dag. Har vel bestilt fra elefun.no 10-15 ganger og ALLTID fått varene senest 2 virkedager etter bestilling. De fortjener den ros de kan få !!!
      Liten høyvinget trainer - SC 15
      ARC Beaver on floats - Saito 82
      Goldberg Ultimate - OS 120

      Comment


      • #4
        Hei er helt enig med corydoras om ELEFUN er en kjempebutikk. Slår du rotorbladene nedi en kveld har du delene 2 dager etter. Har fått enorm god servise fra ELEFUN, kjøper kun derifrå no. Har vert NM fan ialle år men di var jo di første på postordre kan je husk. Støtter ELEFUN 100 %.

        Arve Sunnset
        Arve Sunnset
        Trondheim Mfk
        -------------------------
        Scale Warbirds of Norway
        www.scalewarbird.org
        -------------------------
        Flyr alt med vinger å rotorblad på.!!!

        Comment


        • #5
          At dere tør å skrive slik!?!?!
          Det vil ikke ta lang tid før dere blir beskylt for utilbørlig reklame av noen her på forumet

          Dette var ironi over andre - IKKE dere eller Elefun. Jeg er selv meget fornøyd kunde!

          Peter
          Peter Rahm
          Siggerud
          Cirrus RCFK

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bolleveir
            Elefun har i lengre tid vert tom for det meste på lager.
            Umulig å fikse opp en lett kræsjet raptor 50 uten at det mangler 5-6 forskjellige PV'er. Det går ikke en gang an å få kjøpt en komplett hale i deler............

            Dette gjør at jeg har gått over til å bestille alt av deler fra cyberheli. Da har jeg delene levert på døren etter 3-4 dager, og cyberheli har alltid delene på lager.

            Sammenlignet nettopp priser, en bestilling som hos elefun kostet 1400,- kom på 800 hos cyber inkl frakt.
            Det er flere i norge som har raptordeler... og det er flere som sender samme dag som du bestiller...og som gir tilbakemelding på hva de har...
            Espen Melby

            :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bolleveir
              Sammenlignet nettopp priser, en bestilling som hos elefun kostet 1400,- kom på 800,- hos cyber inkl frakt.
              du kan nesten ikke sammenlikne priser hos elefun og cyberheli. cyberheli ligger i asia en plass, (Hong Kong?) mens elefun i norge. vanskelig å konkurer i pris. man betaler også i dollar hos cyberheli, og alle vet jo at dollaren er lav fortiden.

              forøvrig er jeg også en svært fornøyd elefun kunde
              William Jul Ringkjøb
              Bodø MFK

              If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

              Comment


              • #8
                bolleveir: det står i forum reglene at hvis man kritiserer en forhandler eller en person så skal man skrive under med fult navn.

                er ellers en fornøyd elefun kunde selv. bestilte noen småting på mandags morgen og tirsdag lå de i postkassa
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment


                • #9
                  hvis det er/var ditt fulle navn, ja, sånn!

                  skulle bestille en lader og et batteri fra elefun. skjekket at alt var på lager dagen før, og skulle legge inn bestilling dagen etter. når jeg skulle legge inn bestillingen dagen etter var de utsolgt for laderen. la batteriet i handlekurven, og skrev i komentarfeltet at jeg så at de var utsolgt for laderen, og lurte på hvor lenge det var til de fikk den inn (sist tok det en dag, (sansynlig vis bestilt opp ladere før de ble tom)), men det hadde de ikke denne gangen, de ventet den inn om 2 uker fra dannmark. jeg fikk opplyst at jeg skulle bare søke på laderen på siden deres, og trykke på feltet der "legg til" knappen skulle vært, så overførte jeg penger til de for hele bestillingen. da skulle de ettersende laderen når de fikk den inn, uten at jeg betalte frakt. !!! det kaller jeg serrvice! da sa jeg at jeg bare skulle bestille laderne en annen plass, fordi jeg ikke hadde tid til å vente eller jeg var lei av å vente. da hadde jeg (ikke for å kritisere) ventet på batteri og lader fra griffin nesten en måned! mye tull med betaling osvosv
                  Jørgen Wake Stensen
                  Bodø MFK
                  Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Bolleveir
                    Javel, hvem andre har en webshop som funker skikkelig? Har du stavet navnet ditt feil? Er det ikke en "m" for mye?
                    Hvis du skal bli personlig så gjerne for meg men da kan du jaggu stå frem med navn du også! Hvis du er webshopavhengig så gjør som du vil. Som jeg sa så finnes det en rekke norske forhandlere som leverer raptordeler. Mitt innlegg var forøvrig ikke ment som noe angrep på deg i det hele tatt! Mer som et tips om at du ikke MÅ handle hos elefun hvis de har utsolgt fordi det finnes andre butikker som kanskje har det du trenger. Alle butikker blir før eller senere utsolgt for noe, slik er det. At du gidder å irritere deg over det skjønner jeg faktisk ikke, rett og slett fordi du tydeligvis sparer så mye penger på å kjøpe utenlands.

                    Etter et slik utsagn som jeg refererer til over forstår jeg om du ikke ønsker å stå frem med fullt navn, men vi får se hvem som fremstår som et "esel" til slutt....

                    For å svare på spørsmålet ditt så handler jeg en del på impx.no og er godt fornøyd med leveringstider, priser og varelager (noen av prisene som står oppført der er lavere enn de ser ut til(!) da de, sist jeg sjekket, ikke var justert opp i mot de faktiske prisene som er lavere enn de i webshopen). Det skal være sagt at ikke alle varene som er inne på lager står oppført i nettbutikken men dette kommer nok på plass etter hvert. Det som er positivt er at det som står der står oppført med lagerstatus. Jeg syntes det er greit å ta en telefon eller sende en e-post i forkant dersom jeg skal bestille en del deler som jeg helst skulle hatt i går.

                    Jeg er forøvrig ikke 100% avhengig av å ha en webshop å forholde meg til da jeg gjerne møter folk ansikt til ansikt eller snakker med de pr. telefon. Men så forsøker jeg heller ikke å kaste dritt hvor enn jeg måtte befinne meg så da er det kanskje litt lettere å møte og snakke med folk.....
                    Last edited by esmel; 16-07-06, 21:46.
                    Espen Melby

                    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                    Comment


                    • #11
                      Ros

                      Elfun forbauset meg igjen (jada vi skryter alle av hvor raskr de er), la inn en bestilling etter kl 1200 på en lørdag. Og fikk likevel bekreftelse på at varene var pakket og klar til forsendelse første virkedag i løpet av dagen, og ny mail med besked om at varen faktisk var sendt kom i løpet av kvelden. Jeg fikk varen som jeg hadde beregnet på tirsdag, og den var så vidt jeg kunne se faktisk innlevert på lørdag. Fasinerende er vel det eneste jeg kan si om slikt.
                      Den gjengen er så raske at jeg nesten ikke tør trykke på kjøp knappen i nettbutikken av redsel for at varen skal komme frem før jeg har bestemt meg for alt jeg skal ha.
                      Gert Hildrestrand.
                      Limets Venner.
                      Valdres Flyklubb Modell

                      Famous last words? Hey watch this!

                      Comment


                      • #12
                        Ikke nok med det, de jobber lørdager også slik at man har ting til mandan...

                        Comment

                        Working...
                        X