Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noe heli som er lik R50 på FMS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noe heli som er lik R50 på FMS

    Noen som har Raptor 50 til fms eller noe som er likt r 50 og fly
    Big Boyz, Big Toyz

    Subaru Impreza landmax2
    Mad Force
    Nitro tracker
    Raptor 50
    JR 9x

  • #2
    Du finner flere Raptorer til FMS på en av linkene på hjemmesiden til han som har laget dette.

    Comment


    • #3
      Det er nok helt korrekt men man skal ikke avfeie FMS uansett om alternativene er det eller ikke noe og om man er fersk. Jeg har G2 og FMS men syns G2'en er for mye plunder så når jeg bruker sim bruker jeg oftest FMS uansett om det er lite realistisk da det gir meg den stikketreningen jeg behøver på mitt nivå. FMS har sterkt bidratt til å lære meg det lille jeg kan og jeg morer meg stort med å omsette dette til stikketrening med Rexene.

      Syns fortsatt sim er svært kjedelig i forhold til "the real thing" (tv-spill har aldri fascinert meg) og ønsker derfor å bruke minst mulig tid på det så jeg vil at det skal funke, være greit/raskt å sette opp og god nok til at jeg kan øve inn koordinasjonen som behøves. De Raptormodellene jeg har testet for FMS har derimot ikke vært særlig bra, alt for trege. T-rexen de har på Trextuning syns jeg derimot er ganske brukbar om man legger på litt vind og vindkast.

      Men jeg tror nok at om man skal finpusse kompliserte bevegelser så er det nok betydelig viktigere at det er virkelighetstro enn når jeg skulle lære meg nose in.

      Comment


      • #4
        tja det var nå flyegenskapene jeg tenkte mest på. har prøvd demoen til G3 og syns at heliene der tåler hardere landinger en di gjor på fms. har ikke noe store problemer med og hovre/fly litt i fms, men det har jeg i demoen til G3 sikkert til dels fordi det ikke er noe behagelig og sitte og bruke tastaturet. på fms bruker jeg min JR 9x, Er dette mulig på demoen til G3? nose inn er når man flyr med nesen mot seg og ikke halen?
        Big Boyz, Big Toyz

        Subaru Impreza landmax2
        Mad Force
        Nitro tracker
        Raptor 50
        JR 9x

        Comment


        • #5
          Vet ikke hva som behøves til demoen men nose in er nese inn dvs nesen på heliet mot deg ja.

          Comment


          • #6
            Noen som vet
            Big Boyz, Big Toyz

            Subaru Impreza landmax2
            Mad Force
            Nitro tracker
            Raptor 50
            JR 9x

            Comment


            • #7
              Originally posted by Harley
              på fms bruker jeg min JR 9x, Er dette mulig på demoen til G3?
              Nei, dette skal normalt vis ikke gå. Har iallefall ikke fått det til selv, ligger vell en sperre slik du skal få lyst til å kjøpe fullversjonen
              Tore

              www.skalamodellflyklubb.no

              Comment

              Working...
              X