Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leveringstider

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Leveringstider

    Jeg er så skuffet over leveringstider hos enkelte..

    Historien:
    Søndag 02. juli sendte jeg mail til Teknisk Hobby og lurte på om Nemesis 90 var på lager, fikk svar raskt, dagen etterpå, den er på lager ja. Tenker hurra nå kan jeg ha ny modell i huset om noen få dager!
    Tirsdag 04. juli lenge før noen andre er tenkt til å stå opp (les: ikke lagt meg enda da det ble vurdert bestilling av modell og utstyr) legger jeg inn en bestilling på Webshopen.
    Lørdag 08. juli spretter jeg ut av sengen og løper ut i postkassen, men blir dødsskuffet... Da ingen hentelapp dukket opp i postkassen drar jeg til postkontoret og spør etter pakken. Hmm ingen pakke der.
    Sender mail samme dag og spør etter sporenummer men det hadde dem ikke da varen var sendt direkte fra engros-lager.
    I dag sender jeg mail på nytt og spør om sporenummer kan fremskaffes, å jo får svar utrolig raskt (4,5t etter) med nummeret. Går inn på Posten litt spent (den kan jo nettopp være ankommet det lokale postkontoret), what the f.... den er sendt fra engroslagret.....ja nå kan dere lure.....sist mandag (10.juli) altså etter jeg fikk første gang fikk svar om at dem ikke kunne skaffe sporenummer, og nesten en uke etter bestilling.
    Jaja, da skal den være her i morgen hvis ikke Posten har tatt ferie da...

    Var vel en grunn til at jeg sendte mail på forhånd og lurte på lagerstatus. Hadde gledet med sånn til å montere fly denne uken, men uken er jo ikke over enda så det er litt håp, men flybyggingen blir å dra noe ut i neste uke også, da må jeg på jobb på dagtid og hadde tenkt å fly på ettermiddagen, ikke montere flyet...

    Skal forresten en YS110 i nesen på modellen, kan kanskje komme ut med litt info etterhvert som modellen blir satt sammen og flydd!


    Sommerlig hilsen
    Tommy Fosland
    Mvh Tommy Fosland
    Tromsø MFK

    Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100
Working...
X