Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger canopy til Extra 300 fra Wildhare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger canopy til Extra 300 fra Wildhare

    Noen brukte desverre min helt nye og ubrukte canopy som sitte underlag eller noe og det er da blitt helt knust. Så hvis noen har en liggende eller en lignende så si gjerne ifra
    Vil så gjerne ta jomfutur med helt fly, ihvertfall før take off! Så hvis noen kan klare og hjelpe meg i denne lille krisen min så skrik ut. På forhånd takk!
    Lars Norberg

  • #2
    Har ikke importøren noe sånt da?

    olle

    Comment


    • #3
      Originally posted by olle
      Har ikke importøren noe sånt da?

      olle
      Importøren har vettu.....

      Kjell Aanvik
      www.rc-flight.com

      Comment


      • #4
        Der ser du Lars N...
        En ting jeg ofte lurer på; hvorfor skal alle andre muligheter prøves før man velger det enkle og naturlige, der man naturligst får løst saken. Spør leverandøren. Eller butikken.

        Gjelder ikke bare denne saken, men en masse saker her på forumet. I stedet for å stille et enkelt spørmål til rette vedkommende, og sikkert få rett svar med en gang, så starter man en diskusjon (gjerne useriøs mange ganger) her på forumet, og får gjerne like mange forskjellige svar som innlegg. Fakta endres ikke fordi mange uttaler seg.

        Kanskje det bare er for man er litt selskapssyk og ønsker en diskusjon? Forsåvidt ikke noe galt i det heller Ingenting er egentlig galt, når solen skinner og det er max flyvær....

        Bra jobba Eureka..

        olle

        Comment


        • #5
          Supert

          Hovedgrunn til å legge inn her er at det sikkert er noen som har en knust utgave av dette flyet, og Jomfruturen skal bli på mandag eller tirsdag.


          Men hva skal importøren ha for denne plastbiten?
          Lars Norberg

          Comment

          Working...
          X