Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bj’s Modellflyg’s flygdag (VIDEO)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bj’s Modellflyg’s flygdag (VIDEO)

    Bj’s Modellflyg’s flygdag

    Hei hei!

    Jeg heter Bjarne og bor i Sverige men er norsk. Tenkte bare jeg skulle dele med dere en video som vi filmet nå på søndagen som var da vi har en lite gjeng som var på flyplassen her jeg bor i Sveg. Vi får nemlig bruke den vanlige flyplassen til våre modellfly, kanon med en stripe som er 25m ”lang” og 1800m ”bred”

    Om dere vill lese litt om dagen kan dere klikke her.

    http://www.bjsmodellflyg.se/e107_plugins/autogallery/autogallery.php?show=Rc%20bilder%20och%20video%2FV ideo%2FBj%27s%20Modellflygs%20dag.wmv]Vill dere se videoen så klikker dere her![/url]



    Liker dere videoer så har jeg liggende nesten 40 stk på min hjemmeside, http://www.bjsmodellflyg.se/e107_plugins/autogallery/autogallery.php?show=Rc%20bilder%20och%20video%2FV ideo]klikk her for å komme direkte til videosiden.[/url]

    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Tingeling!

    hummm snart 200 stk som har lest inlegget, men ingen kommentar. betyr det at dere som bruker dette forumet ikke er så spesielt interisert i videoer eller?

    Kjekt å vite for er det ikke noe spesiell interesse for videoer så trenger jeg ikke poste flere ifremtiden, heller bare bruke forumet som vanlig.
    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

    Comment


    • #3
      Heisann

      Masse snacks av videoer her

      Kjør på med mere videoer, har litt mani med å se på hva andre driver på med innin hobbyen, og laster ned modellflyvideoer daglig.

      Blir liksom litt annet en å lese en masse tekst om hva som har foregått på stevner mm.

      Det kan en gjøre i modellflyblad.

      Keep up the good work

      Cory

      Comment


      • #4
        enig her post videoer. ingen ting er som å se levende bilder
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Hei Bjarne

          Hyggelig at du er kommet med i forumet. Håper alt står bra til der borte. Jeg har sett videoene dine mange ganger og synes det er kjempemoro. Bare post videoer, du ser jo at responen er stor selv om de ikke kommenteres.

          Gisle
          Gisle Ranum
          Trondheim
          "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

          Comment


          • #6
            Selvsagt skal jeg poste flere videoer, ble litt usikker ettersom det ikke finnes en egen del i forumet for bilder og video. Og når ingen kommenterte det jag hadde postet begynte jeg å lure på om det var feil.

            Ettersom det ikke finnes en egen ”Bilder og Film” her på forumet skal jeg da poste videoer og bilder her i ”The Lounge” eller skal jeg poste de andre steder?

            Jo da Gisle fant veien hit for noen måneder siden, men har ikke vert aktiv her enda. Er jo ganske aktiv på en del andre forum også. Hvordan går det med din kanonfine Cessna da? min har dessverre avgått med døden, helt min egen feil. Lekte på alt for lav høyde så det endte med att den gikk rett ned på full gass.
            Mvh
            Bjarne Kvilvang
            -----------------------------
            Bj's Modellflyg website
            Bj's Modellflyg Youtube Kanal

            Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bjarnek
              Jo da Gisle fant veien hit for noen måneder siden, men har ikke vert aktiv her enda. Er jo ganske aktiv på en del andre forum også. Hvordan går det med din kanonfine Cessna da? min har dessverre avgått med døden, helt min egen feil. Lekte på alt for lav høyde så det endte med att den gikk rett ned på full gass.
              Hei Bjarne. Jo Cessanen har det kjempefint. Har hatt noen uhell som har gitt noen skrammer, men den er fremdeles kjempefin. Og flyr godt gjør den. Sjøfly er utrolig morsomt.
              Gisle Ranum
              Trondheim
              "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

              Comment


              • #8
                Vi har ingen plass til videoer på MfN-sidene dessverre. Men du kan jo etablere deg med eget bildealbum i "Galleriet" her.
                Husker jeg ikke feil var din mor tillitsvalgt i SNSK...? Bodde på Svalbard selv da hun sluttet der.
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by joo
                  Vi har ingen plass til videoer på MfN-sidene dessverre. Men du kan jo etablere deg med eget bildealbum i "Galleriet" her.
                  Husker jeg ikke feil var din mor tillitsvalgt i SNSK...? Bodde på Svalbard selv da hun sluttet der.
                  Joda Moderen var tillitsvalg på Svalbard, har jo bodd der i 15 år selv ja.......

                  Når det gjelder dette med en egen seksjon for bilder og video vill ikke det si at det er dere som skal hoste filmene eller bildene. Om dere kikker litt rundt på andre forum så har de fleste en egen kategori for bilder og video. Det man gjör er at man for legge ut filmen på sitt eget webbhotell eller bruke noen av de mange gratisplassene hvor man kan legge ut filmer så å legge linken inn i forumet.

                  Det samma gjelder at dere har deaktivert IMG tag her på innleggene, det er også synd, hadde tenkt å legge ut ett lengre inlegg ang ett fly som jeg har restaurert nå i vinter men oppdaget at dere hadde deaktivert img tagene og de ble det ikke noe inlegg da 60% av inlegget er basert på bilder da de sier mere en 1000 ord. Selvsagt kan jeg legge bildene til i galleriet her men det blir ikke det samme når de blir liggende som thumbnails i botten på inlegget. dessuten så har jeg alle bildene liggende på min egen hjemmeside som jeg linker till, og begynne å legge ut bildene på mange sider er uaktuelt for min del da jeg er aktiv på mange forum. om dere vill lese det jeg hadde tenkt å legge ut her kan dere sjekke dette forrumet for å se inlegget, dessverre så er det da på svensk her. les inlegget her
                  Mvh
                  Bjarne Kvilvang
                  -----------------------------
                  Bj's Modellflyg website
                  Bj's Modellflyg Youtube Kanal

                  Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

                  Comment

                  Working...
                  X