Announcement

Collapse
No announcement yet.

Walkera 4# tatt av vinden! (video)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Walkera 4# tatt av vinden! (video)

    Postet denne i Walkera 4# tråden også, men den egner seg selv godt her

    Var ute å fløy, og blir da altså tatt av et vindkast. Main body og xTreme skidsa blei ødelagt :/
    (skulle nesten tro det var planlagt, da min kollega sier; "Jeg filmer dette her, så bare kræsj")

    Link til video:
    Atle Mo, Oslo

  • #2
    Håper det var din bil....?
    Anders Hauge

    www.hang.no - Norges nye HANG-side!

    www.JetsOfBergen.no
    rc.andersh.com

    Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
    Byggeblog FPV SailCam Easyglider
    Byggeblog for Eurosporten
    Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

    There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

    Comment


    • #3
      Heheh, ja faktisk. Men ikke en ripe i den. Gikk veldig bra.
      Atle Mo, Oslo

      Comment


      • #4
        eg tru nok ikkje det er viden. eg såg du kjører med org servoene og akurat det same kjede med meg men det var ikkje vind. det var servoen som gjek helt til siden altså 60 grager nedoveer og bang. sjek det med å ta i kontakten og se om det sjer. vist du ikkje forstår så spør.

        Comment


        • #5
          Servoene ser ut til å fungere fint de. Det var ganske mye vind den dagen, så jeg er rimelig overbevist om at det var et vindkast.
          Atle Mo, Oslo

          Comment


          • #6
            vist dei funke så er det nok ikkje dei. har ødlagt to servoer eine er har brent seg og den andre har knekt ein ten. skal ha sterkere servoer snart som dreg 1.0kg iforhold til walkerea sine 0.6 kg

            Comment


            • #7
              Stilig. Har du en link til disse servoene?

              Jeg tenker at jeg kjører dette heliet til det er "utkjørt", så oppgraderer jeg til et #36 ... får se.
              Atle Mo, Oslo

              Comment


              • #8
                Siden finnes ikke der er linken men 36# har eg hat og vile heler gåt for ein e-sky hb cp2 da elektroniken i 36# er synsykt dårleg. du måde også ha i børsteløs motor for å få det til å lete i heiletat.

                Comment


                • #9
                  Ja har vært inne på tanken om et HB CP2, men det virker litt "pinglete"? Ser nesten ut som #4, bare at det kan fly 3D?

                  Tenkte uansett på den fabrikkoppgraderte utgaven av #36, med alle ståldelene i tillegg.
                  Atle Mo, Oslo

                  Comment


                  • #10
                    det kan fly 3d. den børsteløse motorn ryke ofte. etter 10 batt gjek min motor. men det luraste du kune har gjor var å kjøpe det uten elektronik på feks. Brikkebutikken.no - Norges beste LEGO utvalg! - Brikkebutikken og kjøpe elektronik sjøl som holder. og dei ståldelne så er ikkje ein ting i sttål (denne Brikkebutikken.no - Norges beste LEGO utvalg! - Brikkebutikken ) den det skruene utor så det eg måde 2 ganger var å lege epoxy inni hule bore opp lit mindre ein skruen skrude den inn og det holt. så har jo du dette hode 404 Not Found
                    som er sykt lekert å alt oppi hode i stål. se HeliDirect - Your #1 Sources for R/C Helicopters, FPV, Jets and More. for mer opsjons til modelen.

                    Comment


                    • #11
                      Takk for tips!
                      Får se hva jeg gjør når den tid kommer
                      Fikk foresten limt sammen heliet nå, så jeg får flydd i helga.
                      Atle Mo, Oslo

                      Comment

                      Working...
                      X