Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Planemaster hos elefun.no + "pakke" med

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RC Planemaster hos elefun.no + "pakke" med

    Skulle akkurat til å bestille simulator fra elefun.no men så bladde jeg litt lenger ned og der var det et program til, [URL="http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkter.aspx?vareID=1320&itemref=340&prod=RC%20P laneMASTER%20-%20Simulator&kategoriID=36[/URL] Er det noen her som har prøvd dette?

    Jeg fant en demo man kunne prøve men siden jeg må kjøpe meg radio (den første simulatoren) så fikk jeg kun prøvd demoen med tastatur, og det er ikke akkurat all verden, så derfor lurer jeg på om noen her har prøvd rc planemaster med en radio? I så fall hva synes dere?


    Jeg vet at aerofly er en god del bedre, det samme med realflight g3, men de koster jo også en god del mer.

    Takker for alle svar!
    Last edited by fred_stian; 23-08-06, 15:27.

  • #2
    har bare prøvd demo versjonen med radio. og har utenom det fms og realflight g2. fms er jo klart dårligst. og vil sette realflight og rcplanemaster som omtrent likt.merk deg da at det er realflight g2 og ikke g3 jeg har. har selv vurdert å kjøpe den da den er mye billigere en g3, aerofly og reflex
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      hei!

      jeg har RC plane master. den er merer realistisk en f.eks FMS, men forsatt ikke like realistisk som G3 eller AF. det er blandt annet ikke mulig å fly 3D eller seilfly på termikk, og det er heller ikke mulig å laste ned fly fra andre sider enn produsenten. men det går fint ann å fly vanlig acro og seilfly på hang. vinden er ganske realistisk. ellers, en helt ok sim til en ikke så altfor dyr pris
      William Jul Ringkjøb
      Bodø MFK

      If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

      Comment


      • #4
        Hmm.. Dette hørtes neimen ikke verst ut!

        Da blir det nok til at jeg bestiller den E-sky USB radio'n og RC planemaster simulatoren! Skriver hva jeg synes her etter å ha testet det litt, tilfelle noen lurer!

        Comment

        Working...
        X