Announcement

Collapse
No announcement yet.

mustang fra elefun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mustang fra elefun

    Noen som har erfaring angående denne modellen? hvordan er den og fly? motorstørrelse osv.

    Siden finnes ikke

    vurderer en 91 4takt i denne.

    yngve
    Yngve Sekkenes

    http://www.artistic3d.net/index.php/...ne/97-bellanca

  • #2
    Ja jeg så den for litt siden da den dukket opp hos Elefun. Mener å ha lest noe om den i forbindelse med Hangar9s ARF Mustang (har også samme dekor), skal sjekke om jeg finner det igjen.

    Noen ARF modeler finner veien inn i hobbyverden direkte fra produsent til butikk og ebay og kan derfor være lik andre "merke" modeller. Kvaliteten kan være meget varierende men til den prisen tilsvarer det jo bare en runde eller to i hobbybutikken for å kjøpe litt lim, linker og en servo.

    Har selv mest lyst på WorldModels Mustang 60 da den også har flaps og kommer godt ut av det i omtaler.

    Finner forøvrig samme model hos Newest RC Airplanes, RC Jets, RC Warbirds, RC Gliders, Nitro Model RC Toys and Hobbies Planes RC Airplane Electric Brushless Nitro Gas Jet Aircraft Helicopter Toy Hobbies 3D Foam Planes

    Anders

    Comment


    • #3
      Jeg har desverre ikke noe erfaring med den spesefikke modellen. Men jeg har Hangar9 sin å den flyr som en drømm. Men hvordan disse to er opp imot hverandre aner jeg ikke. Jeg bruker en SC .91 4-takter i min og det er mer enn nok. Tar av på halv gass. Flyr som en trainer nesten men noser lett over på bakken. Dette rettes enkelt med å legge under ett par skiver i bakkant av retract festet så blir det mye snillere på bakken. en annen ting som hjelper er fullt utslag på høyderor mens du er på bakke.

      Lykke til
      Mvh.

      Ole Chr. Espedal
      __________________
      Scale Warbirds of Norway
      www.scalewarbird.org
      __________________
      Kyosho Piper Cub
      Hangar 9 P-51 Mustang
      Great Planes Super Decathlon
      Hirobo Shuttle Plus
      Top-Flite P-40E Gold Edition
      Kyosho Jet Illusion
      Caimbrian Funfighter P-51 Mustang (Under Konstruksjon)
      Mini Mag (Trainer for min far)
      E-Flight AT-6 Harvard

      Comment


      • #4
        du har den samme her også. http://rcnet.no/rc/product_info.php?...roducts_id=144
        uten å si noe sikkert tror jeg det er av merket dynam. samme som den elektro mustangen de selger også. den her nøyaktig samme dekor.
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Hei

          jeg har Mustangen fra Elefun liggende på hobbyrommet. for meg ser det ut som om det er samme modellen som fra Hangar9. Settet ser bra ut, det eneste det ikke følger med er nok til til å bygge... hehe...
          Burde fulgt med i utvidet "hardware-pakke"....

          Noen andre som har den? litt kronglete feste for støtstangen tilretracksen synes jeg....

          OJ
          The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

          Comment


          • #6
            Flotte fly ligner oxo veldig på kyosho sin modell denne her...
            Kyosho sin er utrolig lett å fly og lande flyr som en drøm noe jeg tror alle disse mustangene i denne str. gjør så lenge de holder seg til V profilen i vinga..
            Og sist men ikke minst 1500 laken er vell ikke så mye heller så hvorfor ikke teste den?
            bruk liten vridning på propellen da vil den komme inn saktere og mer kontrolert under 6i vridning
            Oi en perfekt landing

            Comment


            • #7
              Hei

              Modellen det diskuteres om er produsert av Dynam, de produserer egne fly og de produserer til store merker som 3W osv. på bestilling. Mange merker blir produsert i lavkostland og påsatt egen logo/merke på bestilling. Settene er stort sett av god kvalitet. Vi har solgt flere av disse mustangene, men ikke fått tid til å teste den ut selv enda. 91-4takt burde passe bra. Lykke til.

              Mvh
              Rcnet

              Comment

              Working...
              X