Announcement

Collapse
No announcement yet.

HENSCHEL HS-129B fra HVP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HENSCHEL HS-129B fra HVP

    helt siden jeg krasjet min flying styro p38 har jeg hatt lyst på ett nytt tomotors fly. og fant denne hos griffin http://www.griffin-models.com/model.php?id=195 ikke bare er den uvanlig som modell men ser bra ut også. legger ved ett bilde fra HVP sin hjemme side. er det noen som har erfaring med denne eller gennerelt fly fra HVP. har søkt rundt på nettet men ikke så lett å finne noe info.
    Attached Files
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

  • #2
    Hei.. Det ser veldig bra ut det flyet der Tyor. Den flyr nok like snillt som den ser bra ut kan du være sikker på. Jeg har noe lignende nedi kjelleren, eller lik langt ifra men langt ifra lik Det er en Messerchmitt ME-410.
    Oppsettet er ganske likt med tanke på vinge plassering, taildragger, tysker og to motors. Mitt fly er en drøm å fly, å drives av to OS52 firtaktere som er kraft i massevis! Vsp ligger på ca 2meter.

    Jeg kan på det varmeste anbefale en to motors tysk heavy fighter slik som disse er. Åsså den flotte lyden da Tyor!! Elektro som glow høres bra ut, så lenge der er mere enn en motor
    Attached Files

    Comment


    • #3
      høres bra ut. har jo hatt en flying styro p38 før og den fløy helt nydelig. og med elektro og 3blader propeller var det tøff lyd også. den var vel 112cm. denne er vel ca 140cm og er beregnet for elektro, men har lyst til å prøve glow i den da det er glassfiber kropp og planket isopor vinge skulle det jo være solid nok. lurer på om 2x .15 motor er nok på en slik. tenker på mvvs sine da du kan velge hvilke side du vil ha eksosen på slik at du kan få det symetrisk.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Hmm.. Det skulle vel være nok det? Ring omså til produsent eller importør å hør.. Tror ikke du vil angre på dette kjøpet.!

        Comment


        • #5
          har sendet mail til Griffin det er ca 3ukers leveringstid. trtor jeg bestiller ett så kan jeg se når jeg får det om det egner seg til glow eller ikke. er jo litt praktisk med elektro når det er flere motorer også
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment

          Working...
          X