Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ros til dere forumbrukerne =)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ros til dere forumbrukerne =)

    Jeg har i noen år vært involvert i bilmiljøet og det som det medfører, med styling av bil og greier, og la en ting være hevet over all tvil: I bilmiljøet er det mange hyggelige folk, MEN, der vanker det, mildt sagt, også mange merkelige skruer. Har også vært aktiv på diverse diskusjonsforum, og folk har jevnt over ikke så veldig høy toleranseterskel for andres meninger og standpunkter, og dermed får man passet sitt påskrevet rett som det er. Har sett at mange blir idiotforklart pga detaljer og småplukk. Ganske slitsomt å være vitne til i lengden, ikke minst også tidvis offer for.

    Men på dette forumet er det stikk motsatt merker jeg, her er det takt og tone over det som blir sagt, noe jeg selvfølgelig har stor sans for. Jeg regner med at det nok har mye med saken å gjøre at folk her er langt mer voksne og er "rundere i kantene", noe man ikke akkurat kan si at en del 20-22-åringer er. Så en liten applaus til dere som er aktive her, man er selv ansvarlig for å bidra til å skape et hyggelig miljø, og det synes jeg dere klarer med stil =)

    Med vennlig hilsen
    Asbjørn Kristiansen
    Med vennlig hilsen
    Asbjørn Kristiansen, Ski
    -------------------
    Teori er når man skjønner alt,
    men ingenting fungerer som det skal..

    Praksis er når alt fungerer som det skal,
    men ingen skjønner hvorfor..

    Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
    ingenting fungerer som det skal,
    og ingen skjønner hvorfor..
    ------------------------------
    http://www.f-16.net/

    http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gif

  • #2
    ...henger meg på den. Imponerende og se hvordan nye bruker blir tatt hånd om her på forumet. Det er vel ikke for ingenting vi har pasert 2100 brukere.
    Tror at forumet her har introdusert hobbyen til mange nye og ikke minst hjulpet til når det butter litt imot.
    Takk til alle!
    Mvh

    Olav Lund

    Comment


    • #3
      Jeg og. Takk til alle dere som tar dere tid til å svare på alt melllom himmel og jord (og noen ganger det som graves frem fra jord også.... )
      Anders Valland
      Trondheim

      Comment

      Working...
      X