Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er det noen i Valdres.......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er det noen i Valdres.......

    ...som har greie på FMS/PPJoy, er medlem av klubben, som har lyst til å gjøre litt rekruttering og hjelpe en trivelig lokal potensiell sjø/skifly kar?

    Jeg har lånt et jorde oppe ved Tisleifjorden noen ganger for å fly på. Sønnen i huset der er svært rc interessert så han har kommet og tittet et par ganger og har svært lyst til å begynne å fly (har bil). Han har sett for seg at sjøfly på fjorden om sommeren og ski om vinteren må være tingen, så vidt jeg vet har dere godt miljø for begge deler i Valdres.

    For å gjøre dette rimelig er det jo lurt å begynne på pc'en. Jeg har en Esky radio+kabel som kan brukes sammen med FMS. Jeg vet ikke helt når jeg skal oppover igjen + at han nok har pc'en sin på Ulnes der han bor så jeg lurte på om det fantes noen i området som kunne ha hjulpet ham med å installere FMS og koble opp radioen om jeg får den sendt opp til Fagernes samt gi ham noen gode tips på begynner maskiner?

    Han har spurt meg men jeg har lite greie på fly. Jeg nevnte Ready og Magister som jeg vel antar de fleste syns er ok men utover dette så er jeg ganske blank på begynnermodeller som kanskje egner seg for flottører og ski også..

  • #2
    Klart vi skal hjelpe han!

    Han kan bare ta kontakt med meg på 95185240, så skal vi nok få`n igang både på pc`n og i lufta!!!

    Arild Hagabråten
    Arild Hagabråten

    www.vfkm.no

    Comment


    • #3
      Flotte greier. Da skal jeg få sendt radioen + kabel oppover med en Valdres bil, forhåpentligvis i morgen.

      Comment

      Working...
      X