Announcement

Collapse
No announcement yet.

Komme i kontakt med Trond Thorsen, X-Mode AS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Komme i kontakt med Trond Thorsen, X-Mode AS

    Hei, jeg har uoppgjorte forretninger med xmode og denne butikken er sporløst forsvunnet. Kan noen hjelpe meg å komme i kontakt med Trond, noen som har telefonnummer, mail eller post-adresse som kan føre frem?

    Alle kontakt-detaljene jeg finner på internett er inaktive.


    (Jeg bestilte en helikopter pakke og har mottatt helikopteret men ikke radioen, ca. verdi 4500,-)

  • #2
    Du kan jo prøve folkeregisteret.
    Anders Bruneberg
    Raufoss

    Comment


    • #3
      Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret - Brønnøysundregistrene

      Torstein

      Comment


      • #4
        Det første telefonnummeret oppgitt i brønnøysund-registret er stengt, og det andre er overtatt av en som heter rigmor ("det er ha rigmor ja..")

        Comment


        • #5
          Ser av kunngjøringene om firmaet at det er på vei mot tingretten p.g.a manglende styre. I det øyeblikket det skjer kan du ta kontakt med bostyret som blir oppnevnt, og fremme ditt krav. Spørs bare om det er noe å hente.

          Comment


          • #6
            Ok, takker for svar.

            Comment


            • #7
              Originally posted by sluggr
              (Jeg bestilte en helikopter pakke og har mottatt helikopteret men ikke radioen, ca. verdi 4500,-)
              Kan du dele med oss hvordan transaksjonen foregikk, slik at ikke vi andre går i en tilsvarende felle? Forskuddsbetaling, visa, postoppkrav ...


              Torstein

              Comment


              • #8
                Originally posted by Torstein
                Kan du dele med oss hvordan transaksjonen foregikk, slik at ikke vi andre går i en tilsvarende felle? Forskuddsbetaling, visa, postoppkrav ...


                Torstein
                Jeg kjøpte det som var helikopterpakke 3, som skulle bestå av alt jeg trengte, selve helikopteret, radio og en masse andre greier (passe for en fersking). Jeg betalte med visa og alt var som det pleier når jeg handler på nettet. Tok litt tid før jeg skjønte at jeg manglet denne radioen og mailet etter denne, fikk svar at den ikke var på lager og kom senere. Siden har jeg ikke hørt noenting fra xmode.

                Var altså ikke noe spesielt med transaksjonen, betalte for en pakke som ble delt opp i to leveranser hvorav jeg bare har mottatt den ene

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sluggr
                  Jeg betalte med visa og alt var som det pleier når jeg handler på nettet. Tok litt tid før jeg skjønte at jeg manglet denne radioen
                  Sukk! En ulykkelig historie. Men; Er det ikke slik at Visa gir en garanti for slike kjøp? Du har kanskje allerede vært i kontakt med dem?


                  Torstein

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Torstein
                    Kan du dele med oss hvordan transaksjonen foregikk, slik at ikke vi andre går i en tilsvarende felle? Forskuddsbetaling, visa, postoppkrav ...


                    Torstein
                    Vel Torstein, hovedproblemet er jo at firmaet "gikk inn" og ble nedlagt da. På grunn av personlige problemer. Så nå er saken at det ennå fins folk som hadde betalt men ikke fått varer, og hele etablissementet er vekk.

                    Dette skjer IKKE ofte, jeg har i min flere 10-år lange flykarriere ikke opplevd sånt, heller ikke problemer ved bruktkjøp/salg men det kan jo skje en dag... (Bank i bordet!) Men du verden så surt det må være for dem som rammes!
                    Jeg syntes ellers at det meste av handel med folk og forretninger tyder på at folk er ærlige, og folk stoler på hverandre. Og sånn bør det få lov å fortsette å være.
                    Last edited by joo; 01-10-06, 06:24.
                    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sluggr
                      Jeg betalte med visa og alt var som det pleier når jeg handler på nettet. (
                      Det er en smal sak å ordne dette med banken som du har VISAkort i. På f.eks. Skandiabanken kan en registrere kravet på nettsidene, andre banker må en sikkert møte opp hos. Dokumentasjon er ikke dumt i en slik sak. Korrespondansen din med butikken er kjekt å kunne vise frem.
                      -----------
                      Bengt

                      Comment


                      • #12
                        Nei, jeg har ikke vært i kontakt med hverken visa eller banken (skandiabanken her og ^^). Synes jo litt synd på Trond og, men nå begynner det å bli håpløst.. får gjøre det til uka :-/

                        Hadde håpet det var noen her som kjente Trond og kunne sette meg i kontakt med han..

                        Takker for svar!

                        Comment

                        Working...
                        X