Announcement

Collapse
No announcement yet.

Firefox 2 er lansert!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Firefox 2 er lansert!

    For de av dere som ennå benytter MSE bør ta en titt på siste Firefox verson. Her er det innebygd stavekontroll og masse andre gode funksjoner.

    Skal kunne lastes ned her

    Bruk linken så støttes mfn med noen adsense kroner

  • #2
    Er dette en offisiell bekreftelse på at MFN er 100% kompatibel med Firefox? Det hender av og til at man på diverse sider (dessverre) må ta fram IE for å få vist de skikkelig.

    Comment


    • #3
      Jeg har ihvertfall brukt firefox 1.5 og bruker nå 2.0, og har aldri hatt problemer med mfn.
      Frank Thingelstad
      2050 Jessheim

      Comment


      • #4
        Det var kanskje litt dårlig formulert ja, sjelden jeg finner feil på MFN. Mente å si at man stadig dumper over sider som ikke er Firefox-vennlig.

        Synes det er et pluss at MFN støtter lesere som er ikke kommer fra "monopolet".

        Comment


        • #5
          Opera

          Kan ikke unnlate å nevne at Opera også funker utmerket på MFN.
          Eneste lille tingen som ikke er tipp topp er Hurtigredigering av poster, må via "Go advanced" (?) for å poste endringene.

          Mousegestures i Opera er argument nok i seg selv for denne nettleseren..

          -Operafan-
          Mvh
          JoE
          Agder Modellflyklubb

          Comment


          • #6
            Med fare for å starte en diskusjon som kan diskuteres til det evinnelige (IE vs Opera vs Firefox) vil jeg likevel informere om at mousegestures også kan brukes i Firefox, man laster bare ned en plugin.
            Forøvrig er jeg totalt avhengig av mousegestures nå. hehe.
            Frank Thingelstad
            2050 Jessheim

            Comment


            • #7
              bare et lite dumt spørsmål: hva er mousegestures?
              William Jul Ringkjøb
              Bodø MFK

              If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

              Comment


              • #8
                Mousegestures er et kjekt verktøy når du skal navigere i nettleseren. F.eks. høyreklikker du og tegner "magisk tegn" som tolkes som en angitt kommando.

                Hvis jeg tegner en enkel strek fra høyre mot venstre får jeg "history back" og motsatt hvis jeg trekker fra venstre mot høyre. En strek som går oppover betyr "Open blank tab in foreground" osv. Alt dette bestemmer du selv og jeg kan love deg dette er mye kjappere enn å bruke menyvalg.

                Edit: Ganske dårlig forklart, kanskje denne linken forklarer bedre...
                Last edited by northwood; 25-10-06, 13:20.

                Comment


                • #9
                  føler meg litt nødt til å støtte programmet mitt da, som er opera. skal sies at jeg i en del sammenhenger bruker IE og MFF og er ikke negativ ovenfor disse. Men hvis du vil beskytte deg mot pop-up, trojanere, virus ol. så er opera veldig greit siden det er såpass lite utbredt, dette kommer av at overnevnt stygge programmer utnytter sikkerhets hullene i de mest utbredt programmene (som IE og MFF). Men det er kansje bare vi litt PC friker som bryr os om disse tingene!!! Uansett de fungereer alle veldig bra

                  Comment


                  • #10
                    Hvilken nettleser du bruker er vel like mye smak og behag som hvilket bilmerke, radioutstyr, prosessor osv. som hver enkelt liker. Uansett nettleser er det bra at MFN vises like godt i alle!

                    Kom på en ting som ikke fungerer i Firefox og som ikke ble rettet med 2.0 her på MFN: når jeg har redigert et innlegg og trykker lagre så skjer det ingenting. Hvis jeg trykker på "nye poster" og åpner tråden på nytt ligger svaret ferdig redigert. Noen andre som har merket dette?

                    Comment


                    • #11
                      yepp det er en bug hvis man skal redigere ett inlegg. og som sjaa skrev så kan man trykke på "go advanced" og så lagre da fungerer det. og har prøvd både IE,FF og Opera og det er sånn på alle nettleserene hos meg i hvertfall.
                      Tom Nohr
                      Tennisveien 9
                      2450 Rena

                      Frsky taranis 9+
                      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                      + diverse små ting

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by northwood
                        Hvilken nettleser du bruker er vel like mye smak og behag som hvilket bilmerke, radioutstyr, prosessor osv. som hver enkelt liker. Uansett nettleser er det bra at MFN vises like godt i alle!

                        Kom på en ting som ikke fungerer i Firefox og som ikke ble rettet med 2.0 her på MFN: når jeg har redigert et innlegg og trykker lagre så skjer det ingenting. Hvis jeg trykker på "nye poster" og åpner tråden på nytt ligger svaret ferdig redigert. Noen andre som har merket dette?
                        Du må trykke på "go advanced". Savner også en fix på dette problemet...
                        Espen Melby

                        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                        Comment


                        • #13
                          Ja, du må bare lagre, vente litt og så trykke refresh.
                          Virker fint, men skal nok ikke være helt sånn.

                          Ellers har jeg brukt FF siden det kom nesten, og det virker utrolig bra.
                          Atle Mo, Oslo

                          Comment


                          • #14
                            Bruk hotkeyen F5 (altså refresh, dette gjelder forøvrig alle mapper og programmer på PC'n) så blir den oppdatert på sekundet. synes jeg er en enkel løsning da

                            Comment

                            Working...
                            X