Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gjøvik og Omegn MFK. Modellflyshow 2007.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gjøvik og Omegn MFK. Modellflyshow 2007.

    I 2007 tar vi sikte på å arrangere vår årlige happening 24 og ev. 25 mars.
    Etter forslag fra deltagere siste gang, vil det bli vurdert å la det gå over 2 dg
    med "nogo attåt".
    Vi imøteser forslag fra våre potensielle gjester om hva programmet bør
    bestå i, da vi ønsker at deltagere og publikum skal oppleve et arrangement
    "best ever".

    Karl H.
    Karl Hans Glommen.
    Mjøsa Modellflyklubb

    Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

  • #2
    Gleder meg!!!

    Hei Karl

    Dette høres veldig bra ut ( at det blir både lørdag og søndag). Kommer garantert opp den helgen. Stortrivdes hos dere forrige gang, prikkfritt arrangert stevne!

    Comment


    • #3
      Valdres og Gjøvik har løpende kontakt om dato (senest 2 ganger idag). Karl på Gjøvik er en meget trivelig kar å holde kontakten med så dette løser vi. Dessverre har det gått oss begge hus forbi med tinget's dato, så vi er litt arm og bein akkurat idag med å finne løsninger for begge klubbers datoer. Dessverre var jeg litt rask på avtrekkeren med å kringkaste datoen ut selv om datoen har vært klar siden mars 2006 (da bestillte vi hotellet). Så akkurat nå venter jeg tilbakemelding fra Fagernes Hotel om hva som skjer i de nærmeste helgene.

      Så sitt tilbake i lenestolen å tvinn tomler i ett par timer til så er vi klare med bekreftelse på datoer

      Hilsen Jo (PS det er Geir Atle som er stevneleder, men jeg kan svare på vegne av han siden han er på jobb)
      Jo Grini
      http://vimeo.com/jojoen
      http://www.youtube.com/jojoenno
      http://www.jojoen.no/

      Comment


      • #4
        Ahh... var jo akkurat det svaret jeg var ute etter jo... Suverent!! Da får jeg sitte litt tilbake enda da, og tvinne...
        Anders Hauge

        www.hang.no - Norges nye HANG-side!

        www.JetsOfBergen.no
        rc.andersh.com

        Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
        Byggeblog FPV SailCam Easyglider
        Byggeblog for Eurosporten
        Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

        There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

        Comment


        • #5
          Uansett endelig dato og klokkeslett for treffet på mjøsisen så hadde det vært fint om de av dere som ønsker å tilbringe to dager, i stede for en dag slik det har vøri tidligere, kanskje kunne sendt en mail til f.eks hænn Karl. Kunne vøri greit å væta å mange slik ca. som kunne tenkt seg en litt uhøytidelig lørdagskvæl mæ påføljende flyging på søndag. Tenker også i forbindelse med behov for overnatting. Dette er bare på planleggingsstadiet enda så se på det som lodding av stemning for todagers. Flere har vel alt meldt sin interesse men det kan jo hende det finnes de som enda sitter på gjerdet.

          Uansett blir det bestilt is, pent vær og like bra stripe som sist. Og som jeg lovet til forige stevne så skal jeg ta meg bøtte og svamp om det blir vått på isen.... Blir det kaldt så får noen fyre opp hårfønerene sine....
          Last edited by esmel; 31-10-06, 14:26.
          Espen Melby

          :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

          Comment


          • #6
            Etter litt frem og tilbake med intern diskusjon (I valdres og Gjøvik) vil begge stevner gå som annonsert. Fagernes Flyshow 16-18.mars samt Gjøvik og Omegn MFK. Modellflyshow 2007 helgen etter.
            Velkommen skal dere være om dere velger det ene eller andre eller begge

            Hilsen Jo Grini
            for Valdres Flyklubb
            Jo Grini
            http://vimeo.com/jojoen
            http://www.youtube.com/jojoenno
            http://www.jojoen.no/

            Comment


            • #7
              Da gleder jeg meg til det, hvis det ikke blir 20 minus da

              Comment


              • #8
                Da er det bare å fyre opp en føner eller to da.
                Vi satser på bra vær og godt humør.
                Håper jeg får fri den helga.

                Odd Arne
                OAF
                Caliber 30FT MiniTitan
                Div Fly
                Radio Hitec Aurora 9
                www.ringerikemfk.com
                http://modelsport.no/

                Comment


                • #9
                  Bra at datoene nå er satt

                  Det har forøvrig vært litt snakk på å bytte ut de gode gamle grokker'ne med egnede vinger f.eks zagi eller lignende. Må jo til en real dogfight for at det skal kalles vellykket. Sist gikk det så balsa og gammal epoxy sprutet... Det finnes jo en del slike vinger på hobbyrommene rundt om kring, i tillegg så er jo inngangssummen ganske snill for de som ønsker å være med.
                  Last edited by esmel; 01-11-06, 02:11.
                  Espen Melby

                  :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                  Comment


                  • #10
                    Da fikk vi spikret datoene. Dette var viktig mht videre planlegging av stevnet.
                    Etter at Jo undersøkte om det var mulig å unngå kollisjon med (tinget) noe
                    som viste seg umulig pga bestillinger. Dette må vi prøve å unngå heretter.
                    Siste gang var det vi som måtte avstå fra å møte.
                    Vi, GOMFK, skal på klubbmøte om en uke, spikre programmet for showet,
                    og da er det bare å håpe på at kong Vinter står oss bi.

                    Karl Hans Glommen.
                    GOMFK.
                    Karl Hans Glommen.
                    Mjøsa Modellflyklubb

                    Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by esmel
                      Bra at datoene nå er satt

                      Det har forøvrig vært litt snakk på å bytte ut de gode gamle grokker'ne med egnede vinger f.eks zagi eller lignende. Må jo til en real dogfight for at det skal kalles vellykket. Sist gikk det så balsa og gammal epoxy sprutet... Det finnes jo en del slike vinger på hobbyrommene rundt om kring, i tillegg så er jo inngangssummen ganske snill for de som ønsker å være med.
                      Litt tilleggsinfo der: Om dette blir en løsning, så kommer vi nok til å ha visse "rammer" på hvilke vinger og motorisering som kan kjøres. Litt kjedelig for de med børstemotor å møte på råtasser med ville børsteløse..
                      Dette kommer vi tilbake til Det viktigste blir at vi skal ha det GØY!

                      Comment


                      • #12
                        [QUOTE=Karl H.]I 2007 tar vi sikte på å arrangere vår årlige happening 24 og ev. 25 mars.
                        Etter forslag fra deltagere siste gang, vil det bli vurdert å la det gå over 2 dg
                        med "nogo attåt".
                        Vi imøteser forslag fra våre potensielle gjester om hva programmet bør
                        bestå i, da vi ønsker at deltagere og publikum skal oppleve et arrangement
                        "best ever".

                        På medlemsmøte i kveld ble det bestemt at det blir 24 og 25 Mars.
                        Det vil bli jobbet med innkvartering og bankett umiddelbart.
                        Håper de potensielle deltakere om kvelden, tilkjennegir sine ønsker vedrørende
                        menyen, og eventuelle sosiale aktiviteter.


                        Gjøvik & Omegn Mfk.
                        Karl Hans Glommen.
                        Karl Hans Glommen.
                        Mjøsa Modellflyklubb

                        Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

                        Comment


                        • #13
                          påmeldt

                          Hei

                          Jeg melder meg herved på. Har dere noen regler mot jomfrutur på stevnet deres?(jobber som bare det om dagen)

                          Comment


                          • #14
                            Håper du får ferdig prosjektet!!!
                            Jeg går da ut i fra at de samme reglene gjelder fortsatt, da disse reglene vel er gitt ovenfra når det gjelder stevner...(?) Men det kan sikkert Karl svare på. Det skulle vel også gå an å få en løsning på det skulle jeg tro. Forhåpentligvis så ligger isen en god stund før stevnet også...
                            Espen Melby

                            :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                            Comment


                            • #15
                              Dette må undersøkes. Vi har en regel at fly som skal delta, skal være prøvd.
                              Det hadde vært veldig artig med en Starfighter på stevnet.
                              Jeg skal ta opp dette i styret. Jeg vet at det har vært jomfruturer på stevner
                              andre steder, og jeg tror(vet) at med et slikt fly, blir ingenting overlatt til tilfeldighetene. Sjekke, sjekke, dobbeltsjekke. Jeg gleder meg.
                              Vi hadde medlemsmøte i går, og samtidig med at vi tok beslutning ang
                              stevnet, fant vi å kunne invitere" Jets of Norway" til ei helg, hvis det måtte
                              friste. Stripa vil da bli utvidet, hvis det er et ønske.

                              Karl Hans Glommen.
                              Karl Hans Glommen.
                              Mjøsa Modellflyklubb

                              Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

                              Comment

                              Working...
                              X