Announcement

Collapse
No announcement yet.

AeroWorks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AeroWorks

    Vurderer å bestille et fly fra Aero-Works i USA, er det noen som har erfaring med å handle via nettet fra dette firmaet?
    Liten høyvinget trainer - SC 15
    ARC Beaver on floats - Saito 82
    Goldberg Ultimate - OS 120

  • #2
    Her må nok Odd på banen. Ryktene sier han har en 2,6 meter på vei.
    Modellene får meget gode tilbakemeldinger i USA kan jeg se.

    Jeg antar det kommer en test på den også?
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Kjenner en som har handlet AeroWorks fra Account Suspended helt problemfritt, men har ikke snakket med noen som har handlet direkte fra AeroWorks.
      Anders Hauge

      www.hang.no - Norges nye HANG-side!

      www.JetsOfBergen.no
      rc.andersh.com

      Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
      Byggeblog FPV SailCam Easyglider
      Byggeblog for Eurosporten
      Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

      There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

      Comment


      • #4
        Det stemmer at jeg har en 2.6 på vei...snart. Den har ikke kommet på markedet enda, så jeg må nok vente litt til
        Jeg har mailet både med Aeroworks direkte og med Troybuilt. Endte opp med Troybuilt da de har en god del anna godsaker i tillegg og det var greit å få igang et kundeforhold også. Det skal også sies at fraktestimatet fra TB var en del lavere enn fra Aeroworks.
        Uansett så ser jeg ikke noe problem med å bestille fra det ene eller det andre selskapet. Dette er seriøse aktører som har har bra saker.

        Alt jeg har kommet over hittil tilsier at Aeroworks modellene er meget bra, både konstruksonsmessig, flyegenskapsmessig og grad av ferdigstillelse ved levering. Jeg gleder meg vilt til å få min i hus, og antar at det ikke er fryktelig mye jobb å få den flyklar..det meste er jo gjort på forhånd!

        Affa: ja...det kommer en liten avhandling på Yak'n etterhvert, men siden den nok ikke kommer i lufta før februar/mars så blir det en stund før den artikkelen er ferdig.
        Odd Sundet
        http://www.imacnorge.no

        Comment

        Working...
        X