Announcement

Collapse
No announcement yet.

Big thumbs up for Elefun =)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Big thumbs up for Elefun =)

    Nå, folka bak Elefun må være, etter min erfaring, opptatt god kundebehandling/service. For en stund siden bestilte jeg batteri og lader hos Elefun, men da jeg åpnet forsendelsen, viste det seg at forsendelsen inneholdt et dyrere og kraftigere batteri enn jeg hadde bestilt. Jeg kunne selvfølgelig ha holdt kjeft om det og bestilt et nytt, men jeg har oppdragelse og vet at ærlighet varer lengst =) Det varte og rakk før jeg endelig fikk sendt dem mail, høflig selvfølgelig, med opplysning om at jeg ikke ville risikere å brenne motoren med det kraftigere batteriet, og at jeg helst ville få byttet batteriet til det jeg opprinnelig bestilte. Tilbød meg å sende tilbake det jeg fikk også, ettersom jeg likevel ikke hadde behov for det.

    Fikk ikke noe respons på mailen, men likevel, 2 dager etterpå fikk jeg det batteriet jeg opprinnelig bestilte, snakker om rask respons, noe jeg selvfølgelig er storfornøyd med =) Skreiv til dem igjen og spurte etter en adresse jeg kunne benytte til å sende tilbake det første batteriet, men heller ikke den mailen fikk jeg respons på. Det tolker jeg likevel som et svar, og det sier meg at jeg er velkommen til å beholde batteriet, noe som er ganske generøst av Elefun i mine øyne. Tusen hjertelig takk Elefun, for super service og makeløs kundebehandling. Jeg kommer nok helt sikkert til å få bruk for dette batteriet i et annet elektroprosjekt etterhvert =)

    Med vennlig hilsen
    Asbjørn Kristiansen
    Med vennlig hilsen
    Asbjørn Kristiansen, Ski
    -------------------
    Teori er når man skjønner alt,
    men ingenting fungerer som det skal..

    Praksis er når alt fungerer som det skal,
    men ingen skjønner hvorfor..

    Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
    ingenting fungerer som det skal,
    og ingen skjønner hvorfor..
    ------------------------------
    http://www.f-16.net/

    http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gif

  • #2
    Hadde en lignende sak med dem jeg også. Etter litt rydding på hobbyrommet fant jeg en faktura som jeg ikke kunne huske å ha betalt. Sendte de en mail og fikk først svar tilbake at de ikke kunne finne noe og at de sjelden sender med faktura.

    Sendte da en mail tilbake med faktura nr. beløp osv. Da fant de den men sa at de hadde skifte firma navn i mellom tiden. og at jeg bare skulle glemme fakturaen og se på det som en sponsing på min videre modellflykariere Var ikke snakk om noe stort beløp, men slikt skaper jo tillitt.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Originally posted by tyor
      Sendte da en mail tilbake med faktura nr. beløp osv. Da fant de den men sa at de hadde skifte firma navn i mellom tiden. og at jeg bare skulle glemme fakturaen og se på det som en sponsing på min videre modellflykariere Var ikke snakk om noe stort beløp, men slikt skaper jo tillitt.
      Helt enig!
      Jørgen Wake Stensen
      Bodø MFK
      Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!

      Comment


      • #4
        melder meg på skrytelisten til elefun.Det er gutter som vet å drive butikk på
        en seriøs og hyggelig måte.
        Alt som kan fjernstyres.
        ---------------------------------------------
        The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
        Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
        Steinar Kvarme.

        Comment


        • #5
          Helt enig, Elefun gir ekstremt god service. MEN, det er ikke likt dem å ikke svare på mailer. Du har ikke et slags filter som gjør at mailene fra de ikke kommer frem?
          Tore

          www.skalamodellflyklubb.no

          Comment


          • #6
            Elefun

            Har samma mening jeg også ja. Har ikke noe å klage på hos elefun. De har bra servise, og leverer varene meget raskt. Noe som passer oss modelflygere perfekt
            1.Skystar 40 trainer(Protech)
            2.Arising Star(Seagull)

            Comment


            • #7
              Originally posted by Skystar
              Har samma mening jeg også ja. Har ikke noe å klage på hos elefun. De har bra servise, og leverer varene meget raskt. Noe som passer oss modelflygere perfekt
              Er enige me dere alle, ei kjempe sjappe elefun,dei e raske og flinke. og veit ka dei balar på me.
              KJETIL HAUGE
              HARDANGER

              T-REX 450 SE V2
              T-REX 500 CF
              T-REX 600 N
              KATANA 46, SC53
              AIRCOMBAT,SC32
              CESSNA 185 ESM 26 BENSIN
              ULTIMATE, ELEKTRO

              Comment


              • #8
                Det er faktisk posten som skaper forsinkelser for Elefun. Små pakker kommer i postenkassen min dagen etter at jeg bestiller, men større pakker sånn som et fly tar gjerne 5-6 dager. Posten bruker nesten like lang tid fra Australia som fra Grimstad. Jeg antar det sendes med lastebil med mange pauser innlagt.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tore
                  Helt enig, Elefun gir ekstremt god service. MEN, det er ikke likt dem å ikke svare på mailer. Du har ikke et slags filter som gjør at mailene fra de ikke kommer frem?
                  Ikke det jeg veit om i hvertfall. Nå har jeg ikke pc hjemme ennå, så jeg prøver å dekke behovet via jobben, og her er det en nettverksløsning som jeg har null kontroll over. Det kan være at de har lagt inn noe slags filter, men jeg tviler egentlig på det, for jeg har skrevet til Elefun før og fått svar. Uansett, jeg kommer i hvertfall garantert til å være fast kunde hos Elefun fremover, kjempebutikk =)
                  Med vennlig hilsen
                  Asbjørn Kristiansen, Ski
                  -------------------
                  Teori er når man skjønner alt,
                  men ingenting fungerer som det skal..

                  Praksis er når alt fungerer som det skal,
                  men ingen skjønner hvorfor..

                  Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
                  ingenting fungerer som det skal,
                  og ingen skjønner hvorfor..
                  ------------------------------
                  http://www.f-16.net/

                  http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gif

                  Comment


                  • #10
                    Har nå fått mail fra Elefun, de hadde visst svart samme dag som jeg skreiv, men noe må ha "klikket", for jeg har ikke mottatt noen mail. Kan nok sikkert skyldes nettverksoppsettet her på jobben, eller noe annet. Uansett, nå får jeg sendt tilbake batteriet, og det er litt godt, for det føltes liksom ikke helt riktig å beholde det, ettersom det var et annet jeg bestilte =) Men er ikke mindre fornøyd kunde av den grunn, jeg =)
                    Med vennlig hilsen
                    Asbjørn Kristiansen, Ski
                    -------------------
                    Teori er når man skjønner alt,
                    men ingenting fungerer som det skal..

                    Praksis er når alt fungerer som det skal,
                    men ingen skjønner hvorfor..

                    Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
                    ingenting fungerer som det skal,
                    og ingen skjønner hvorfor..
                    ------------------------------
                    http://www.f-16.net/

                    http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gif

                    Comment


                    • #11
                      Må bare hive meg på skrytebølgen jeg også.Meget god kundeservice og rask levering

                      Comment


                      • #12
                        Har sikkert vært nok av disse trådene til å lage en egen "Ros elefun"-kategori
                        Bra elefun!
                        Morten Smøraas

                        Comment


                        • #13
                          Er jo litt teit at de skal være nødt å gi bort varer får å få gode skussmål fra sine kunder, blir liksom litt det samme som at unger synes foreldrene er snille fordi de får penger, det er vel slettes ikke alle foreldre som er snille mot ungene fordi de gir dem penger!
                          God kundeservice bør vel heller måles i pungtlighet og ærlighet, det er hvertfall slike ting jeg verdsetter når jeg skal handle med folk og fe.
                          Nå sier ikke jeg at Elefun ikke innfrir de tingene jeg nevner, men synes bare fokus ble litt feil i denne tråden. Tror nok Elefun også ønsker å bli verdsatt pga god generell service og ikke de som gir bort varer gratis.
                          Tor Henrik Hernes

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Minibønna
                            Er jo litt teit at de skal være nødt å gi bort varer får å få gode skussmål fra sine kunder, blir liksom litt det samme som at unger synes foreldrene er snille fordi de får penger, det er vel slettes ikke alle foreldre som er snille mot ungene fordi de gir dem penger!
                            God kundeservice bør vel heller måles i pungtlighet og ærlighet, det er hvertfall slike ting jeg verdsetter når jeg skal handle med folk og fe.
                            Nå sier ikke jeg at Elefun ikke innfrir de tingene jeg nevner, men synes bare fokus ble litt feil i denne tråden. Tror nok Elefun også ønsker å bli verdsatt pga god generell service og ikke de som gir bort varer gratis.
                            Hallo!! 11 av 12 "skrytere"her har ikke fått noe gratis faktisk )
                            Alt som kan fjernstyres.
                            ---------------------------------------------
                            The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                            Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                            Steinar Kvarme.

                            Comment


                            • #15
                              Synes du skyter skikkelig skivebom her Minibønna, og jeg tror nok du er ganske så alene om ditt inntrykk av at jeg kun var fornøyd fordi jeg såkalt fikk noe. Jeg sier jo i innlegget at de var veldig raske med å sende det batteriet jeg faktisk hadde bestilt, og at jeg var kjempefornøyd med akkurat det. Det skulle også vise seg at jeg ikke fikk dette batteriet likevel, det var bare det at mailen fra Elefun av en eller annen grunn ikke hadde nådd frem til meg. Jeg, på min side, dro en feil slutning om å ha fått det, ettersom jeg ikke hørte noe fra dem. De hadde faktisk svart samme dagen jeg skreiv til de, hvor de opplyste at de var glade for at jeg sa ifra om situasjonen. Jeg har i dag mottatt adressen til Elefun per mail, og batteriet er sendt tilbake, akkurat slik jeg ønsket i første omgang. Håper dette hjelper på inntrykket du har fått, det var i hvertfall ikke slik ment, og det virker som de fleste her forstod hva jeg mente =)

                              Med vennlig hilsen
                              Asbjørn Kristiansen
                              Med vennlig hilsen
                              Asbjørn Kristiansen, Ski
                              -------------------
                              Teori er når man skjønner alt,
                              men ingenting fungerer som det skal..

                              Praksis er når alt fungerer som det skal,
                              men ingen skjønner hvorfor..

                              Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
                              ingenting fungerer som det skal,
                              og ingen skjønner hvorfor..
                              ------------------------------
                              http://www.f-16.net/

                              http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gif

                              Comment

                              Working...
                              X