Announcement

Collapse
No announcement yet.

fiesler storck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fiesler storck

    da er fieslen fra estar model bestilt fra sverige. Vinterens lille el prosjekt. Skal også bygge en se 5a på 70 cm v.spenn og vekt 80 gr.!!! med tiny tiny el oppsett som griffin hadde 1 av. Dette er smått og godt. Drøy kilopris ,men moro måles i kpg faktor .(kroner pr. gram)

  • #2
    du må si litt om byggingen en storken! kanskje en byggetråd? lenge itl du får den?
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      Klart det må legges ut en bygge-logg på rett sted.
      Denne modellen, uansett størrelse, er det jo svært mange som er interesserte i.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        den kommer om en ukes tid tenker jeg. skal fortelle litt underveis og ta noe bilder også. Må bare få noen til og vise meg hvordan jeg legger til bildene her. Er ikke no særlig god på pc.(også må jeg gjøre ferdig panelen i stua). Ligger da på plussiden. ) he he

        Comment


        • #5
          Originally posted by arvid
          den kommer om en ukes tid tenker jeg. skal fortelle litt underveis og ta noe bilder også. Må bare få noen til og vise meg hvordan jeg legger til bildene her. Er ikke no særlig god på pc.(også må jeg gjøre ferdig panelen i stua). Ligger da på plussiden. ) he he
          hvor i sverige er det du har bestilt den fra?
          Robert
          Hole El-Flyforening

          Comment


          • #6
            Parked at Loopia

            Comment


            • #7
              har jeg klart og sette inn link? he he.Det er ikke sikkert storcken er lagt inn på denne nye siden dems. Send dem en mail. De har vært tomme en stund, men fikk inn igår. Min er på vei nå.
              Last edited by arvid; 06-12-06, 16:00.

              Comment


              • #8
                Originally posted by arvid
                har jeg klart og sette inn link? he he.Det er ikke sikkert storcken er lagt inn på denne nye siden dems. Send dem en mail. De har vært tomme en stund, men fikk inn igår. Min er på vei nå.
                de har vært veldig greie og ha med og gjøre

                Comment


                • #9
                  Originally posted by arvid
                  de har vært veldig greie og ha med og gjøre
                  kjempe fint da skal jeg titte på det! takk!
                  Robert
                  Hole El-Flyforening

                  Comment

                  Working...
                  X