Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skaffe nytt interface til Aerofly?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skaffe nytt interface til Aerofly?

    Hei har en aerofly-professional sim som jeg mangler pc-ledningen til,hunden var lit for sulten tygde den sønder å samener.er det mulig å kjøpe ny og hvor i tilfelle.(den er codet)

  • #2
    Det er mulig du finner en interface på det åpne marked som kan brukes.
    Spør Kjetil Sandal på modellfly.no is available for purchase - Sedo.com

    Men husk, at det er denne kabelen (interface og evt stikke) du betaler for når du kjøper en simulator. Programmet (CD'en) bare følger med gratis som en nødvendighet.

    Så det hadde vært bedre at hunden hadde spist CD'en Den er lett å skaffe kopi til.

    olle

    Comment


    • #3
      Interfacen fra modellfly.no funker ikke uten videre så vidt jeg vet. Da må du ha en software "crack" som later som den er interface;P. Jeg bruker selv interface fra modellfly.no, og den fungerer fint. Men den installeres som en joystick, og derfor virker den ikke uten AFPD interfacen. Men siden du har kjøpt og betalt simulatoren, så burde det vel være en grei skuring å bruke en crack.. eller?
      Lars Erik Haug
      Øvregate 17
      N-2635 Tretten
      lehaug@gmail.com
      tlf: 97972797

      H9 2m EDGE 540 med MVVS 26ccm
      Seagull Cessna Trainer
      Unnamed Slope Glider

      "Det som ikke kan fikses med litt gaffa, det kan fikses med litt mere gaffa!"

      Comment


      • #4
        ville kontaktet aerofly istedenfor. hvis du har kjøpt dette lovlig så har du gjærne en kvittering på spillet, som kan dokumentere at du virkelig har kjøpt det. en egen serial har du vel gjærne også hvis aerofly bruker serial
        Magne 20 År
        www.airfreaks.no

        JR PCM 9XII Synth

        Raptor 50 V2
        Trex 450XL
        Walkera 22E *solgt*

        Comment


        • #5
          Jeg mener å ha lest et sted at du må sende inn interfacen til IPACS-folket, så sender de deg en ny. Du kan jo ta kontakt med en av de norske forhandlerene og forhøre deg. De burde vite.
          Pål Kasnes

          Comment


          • #6
            Takker for tipsene skal ta en ringerunde så får vi se.

            Comment

            Working...
            X