Announcement

Collapse
No announcement yet.

mustang ep

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mustang ep

    har kikket litt på en liten mustang hos elefun.den står under el fly andre.den er arf og i balsa.vingespennet er på 87 cm tenkte og prøve denne med børsteløst opsett.det står ikkje produsent,men modellen ser veldig pen ut.er det noen der ute som har erfaringer med denne?har aldrig flydd warbirds før,jeg mestrer uten problem balanseror,deltavinge m børsteløs.har okså en t3d wild beast som jeg mestrer greit.som dere sikkert skjønner så lurer jeg og litt på om warbirds er vanskeligere en andre flytyper?
    mvh jan sigurd røyseland

  • #2
    hadde jomruturen med mustangen i dag,det sitter en axi 2208/26 med apc 8,4 prop,flyvekta ligger på ca 540gram,var veldig nervøs før jeg skulle kaste`n i lufta har aldrig flydd warbirds før.merket fort flyet trengte expo reagerte veldig raskt på rora.det jeg ble mest sjokkert over var krafta i axi en,flyet går sinnsykt på full guffe.vertikalt går den okså prøvde et par ganger den går rett opp til jeg ikkje ser den mere.veldig fine looper tar den også.har ikkje prøvd ut noen flere sprell med den enda,men jeg må hvertfall si meg veldig fornøyd med dette lille balsaflyet
    mvh jan sigurd røyseland

    Comment


    • #3
      Høres veldig bra ut! Har du noen bilder? Hadde vært et fint fly å ved siden av glow modellene

      Erik

      Comment


      • #4
        skal se om jeg får lagt inn noen bilder.modellen kan du også se på elefun.no under elfly andre
        mvh jan sigurd røyseland

        Comment

        Working...
        X