Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bruk av paypal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bruk av paypal

    Jeg sliter littegranne med å bli "verified" hos paypal. Jeg har hittil overført penger til konto fra nettbanken, men dette er ganske tungvintl. Jeg har blitt trekt 1.95usd og de vil at jeg skal skrive inn "expanded use number" et nummer som de sier skal stå på konto utskriften. Men jeg ikke greier å finne det noen steder, på konto utskriften står det kun "visa transaksjon" og beløp, ingen flere nummer.

    Mulig jeg er dum, men kan noen kanskje oppklare hvorfor jeg ikke får til dette?
    Geir Amund Lindberget

  • #2
    Hei
    Lenge siden det ble trukket?gikk 3-4 dager før jeg fikk opp nummeret man skal bruke.går du på nett bank så ser du at trekket kommer ganske fort ,da står trekket i kursiv ,men det gå en stund før transaksjonen er komplett og da kommer i vanlig skrift.Gå da inn på trekket for å se på detaljer for beløpet,bør da stå der.Dette hvar hvertfall tillfellet for meg(sparebanken Hedmark)
    mvh
    Terje

    Comment


    • #3
      Det nummeret kommer i "beskrivelse" feiltet på kontoutskriften. Det kan ta et par dager før den dukker opp, fordi om transaskjonen er gjennomført. På samme måte som navnet på butikken kommer etter et par dager om du bruker kortet.

      Jeg bruker PayPal en del og det funker bra det.

      Jeg overfører ikke til PayPal hver gang jeg skal handle, men har et VISA kort liggende på PayPal kontoen slik at de trekker det automatisk for hver handel.
      Anders Hauge

      www.hang.no - Norges nye HANG-side!

      www.JetsOfBergen.no
      rc.andersh.com

      Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
      Byggeblog FPV SailCam Easyglider
      Byggeblog for Eurosporten
      Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

      There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

      Comment


      • #4
        Har samme problem.
        Takk for at du tok det opp.. Skal se om jeg også får det til nå..
        Hans Idar Haldorsen
        Alta

        Sceadu Evo 50
        T-Rex 450 SE
        E-starter
        U Can Do 3D Elektro
        Great Planes Revolver 50

        Comment

        Working...
        X