Announcement

Collapse
No announcement yet.

Natt utstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Natt utstyr

    Har kjøpt meg 2stk. Cold Light String på 1m og 1,5m fra Aligin.
    Er det noen som vet vilken spening disse skal ha ser Aligin har drivere til dem men har ikke funet noen forhandlere som har dem på lager
    Amund Gårdhammer
    www.ringerikemfk.com

  • #2
    Jeg forer mine drivere fra et 2S/7.4 volts lipo på 450 mah.
    De skal ha 5-8 volt men jeg har registrert at noen kjører dem fra 3S lipo og det påstås funke, uten garantier fra min side.
    Små AAA celle pakker funker men det er tungt.
    Man kan hente 7.4 volt fra balansepluggen, de drar så lite at den skjevheten i spenning som oppstår ikke skal by på noe problem om man likevel slutter å fly mens man enda har margin. Skal gå og lage meg en slik overgang nå..

    Comment


    • #3
      Da kan jeg bruke den intere bec i esc når jeg bruker extern til servoer og gyro på T-Rexen.
      Amund Gårdhammer
      www.ringerikemfk.com

      Comment


      • #4
        Ja den har rett spenning og den drar noe sånt som 60 mA så det går fint.
        Flere som bruker den på becen selvom de også kjører resten av heliet på den.

        Comment


        • #5
          rchover.com har cold light driveren til Align. Der jeg kjøpte min + bladene. Elefun kommer til å ta inn mer nattutstyr i nermeste fremtid, men står desverre langt nede på lista hos Align iflg mail jeg fikk her forleden.

          Jeg kjører forresten med dette batteriet på min T-rex: Siden finnes ikke
          -=-Trondheim Mfk-=-
          * Raptor 50 Titan (SE)
          * T-Rex 450SE
          * E-Sky CP2 (Solgt)
          * Vortex
          * E-Starter
          * Slow Stick
          * Spektrum DX7

          No helicopters were harmed in the creation of this post

          Comment

          Working...
          X