Announcement

Collapse
No announcement yet.

AeroFly Professional Deluxe for Linux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AeroFly Professional Deluxe for Linux

    IPACS har sluppet en beta versjon av Aerofly for Linux. Jeg har installert den og dette ser riktig bra ut. Lyden hakker litt, men grafikken og menyene fungerer perfekt! Problemene med lyden skyldes en bug i AFPD, som IPACS er klar over. Dette er en beta versjon. Jeg får en framerate på ca 70 fps, så grafikken er helt "flytende" og uten hakking.

    En må ha en fullversjon av AFPD versjon 1.8.0.x + "AddOn 1" eller "StarFlight Addon" for windows for å kjøre linuxversjonen. Dette er en ekte linux port basert på OpenGL, ikke noe "windows emulator greier".

    Flott å slippe å boote i "Wintendo" for å fly litt på en mørk og kald vinterkveld!

    Se: Aerofly FS Flight Simulator og Aerofly FS Flight Simulator

  • #2
    Kjører AFPD under wine uten problem, men det er jo flott att dette kommer som Linux versjon.
    Har ca 95 fps så skal ikke klage på dette under wine heller.
    =================
    Runar Holm
    www.maxmekker.com
    =================

    Comment


    • #3
      Tror du det er noe å håpe på at det kommer til OSX også?
      Torgeir K. Haugstad

      Comment


      • #4
        Originally posted by torgeir
        Tror du det er noe å håpe på at det kommer til OSX også?
        Jeg søkte litt på IPACS forumet, og det er flere som spør om dette. For to år siden så sa en av hovedutviklerene at dette kan komme til å skje en gang, men at det er et økonomisk spørsmål, se denne posten.

        Jeg ville spurt på forumet, og fortalt at du vil kjøpe en lisens hvis det kommer en OSX versjon. Når jeg bestillte min AFPD lisens, så kjøpte jeg direkte fra IPACS (Ikarus). Jeg sa klart i fra hvorfor jeg bestilte i all kommunikasjon med dem, slik at de ser at de får ekstra inntekter pga linuxversjonen.

        Comment


        • #5
          Det skal jeg gjøre. Veien fra Linux til OSX kan da ikke være lang.

          Kjører realflight g3 på macen nå via bootcamp(windows).
          Torgeir K. Haugstad

          Comment

          Working...
          X