Announcement

Collapse
No announcement yet.

G3.5 noe å satse på?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • G3.5 noe å satse på?

    Er g3.5 simulatoren noe å satse på? Eller en annen simulator, med egen kontroll?
    Det jeg egentlig lurer på er om kontrolleren som følger med er bra nok, og hvilke muligheter du har/ikke har med denne kontra i virkeligheten.

    Skal kjøpe meg simulator snart, og vil være litt oppdatert
    varta

  • #2
    Jeg presenterer her et enkelt og greit svar!

    Kjøp G 3,5, den er best
    Tor Henrik Hernes

    Comment


    • #3
      Enig med Minibønna. G3,5 er et sikkert kjøp. En veldig bra simulator.

      Geir
      Geir G
      -----------------------------
      T-Rex 600N Pro VBar
      Raptor 50 Titan
      T-Rex 450SE
      Spektrum DX7
      -----------------------------

      Comment


      • #4
        Realflight G3 har en spesielt god og realistisk helikoptermodul. Dette er en meget god investering!
        Tom Erik Smedal
        www.artistic3D.net
        www.photopia.no

        Comment


        • #5
          Bra å høre!

          Eneste problemet er at jeg har ingen mulighet for å prøve noen simulator før jeg kjøper. Er liten virksomhet for slikt i lille Molde.
          varta

          Comment


          • #6
            Ja åsså en ting til. Har jeg forstått det riktig at det ikke går ann å laste ned nye fly og helikopter til denne simulatoren? Bare ved å kjøpe utvidelsespakker?
            Vil ikke dette være et stort minus? Folk ville jo lagt ut modeller som oppførte seg som walkera, raptor, zoom osv osv...
            varta

            Comment


            • #7
              Simworld har en relativt ny test av 5 simulatorer (Aerofly, FSOne, Phoenix, RealFlight og Reflex), der Aerofly ble rangert som den beste, med Realflight på klar andreplass. Testen er på tysk, her er en automatisk oversettelse.

              Jeg har hørt at helikopterpilotene ofte foretrekker Realflight, mens fly/imac/pattern/seil gutta ofte vil ha Aerofly. Velger du en av disse så får du helt sikkert en bra simulator som du kan lære mye av.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Talker
                Bra å høre!

                Eneste problemet er at jeg har ingen mulighet for å prøve noen simulator før jeg kjøper. Er liten virksomhet for slikt i lille Molde.

                Hmmm. vet ikke jeg Talker om du har sett i profilen min, eller lest underskriften min, men hvertfall jeg bor i Molde og har simulatoren!

                Hvis du driver med modellfly så skulle det ikke forundre meg om vi har treftes tidligere. Men uanz så kan jeg på det varmeste anbefale G3.5

                Hvis du er usikker kan du jo bare gi lyd fra deg så kan du jo ta deg en tur for å teste litt. Send meg en PM hvis du er int!
                Tor Henrik Hernes

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Talker
                  Ja åsså en ting til. Har jeg forstått det riktig at det ikke går ann å laste ned nye fly og helikopter til denne simulatoren? Bare ved å kjøpe utvidelsespakker?
                  Vil ikke dette være et stort minus? Folk ville jo lagt ut modeller som oppførte seg som walkera, raptor, zoom osv osv...
                  For modeller til Realflighten kan du se inne på 404 Not Found.

                  Der er det mange modeller, både heli, jet og andre fly-modeller. Hvis du vil ha Raptor 50V2 så finns den der. Hvis du sender en PM så kan jeg evnt sende den til deg.
                  Olav Stensås
                  TrMfk
                  ---------------------------------------------------
                  Scale Warbirds of Norway
                  www.scalewarbird.org
                  ---------------------------------------------------
                  T-Rex 450
                  TT Raptor 50 Titan
                  ESM P-40 Warhawk
                  Phoenix P-51D Mustang
                  ESM P-51D Mustang
                  Cambrian Me109 Funfighter
                  Futaba 14MZ

                  Comment

                  Working...
                  X