Announcement

Collapse
No announcement yet.

leter etter elektro warbird til 5200kr (bombefly)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • leter etter elektro warbird til 5200kr (bombefly)

    hallo

    Jeg har et budsjett på 5200kr og jeg leter etter et fint "skala" bombefly, helst amerikansk, engelsk eller tyskt (helst hold B-29 utenfor).

    5200kr skal helst gå for hele prosjektet.
    ps. jeg har kontroll+mottager.

    MVH John Henri.
    Last edited by JohnHenri; 17-02-07, 12:12.

  • #2
    elefun har noen utrolig flotte fly som ikke har vært på lager på evigheter...

    Siden finnes ikke
    Mvh Jan Ulrik Opheim

    Comment


    • #3
      ja, jeg har sett en del på disse modellene.

      disse er fra flying styro kit.

      jeg kan få disse fra sverige : D
      Last edited by JohnHenri; 16-02-07, 12:58.

      Comment


      • #4
        The models refered to below are from Alfa Model - both these and FlyingStyro are available in Norway - why go to Sweden. There are also available two very fine composite models in your category produced by Savex GFK Models (Cz)... Savex GFK Modell . See also the fine offerings from HVP Modell (Cz)... 404 Not Found
        Last edited by Celtic-Griffin; 16-02-07, 12:35.
        Ken Bates
        Never Mind the Label

        Comment


        • #5
          hei

          takk for all respons men er det noen som vet om noen andre elektro bombefly?
          PS. det kan være britisk.

          Comment


          • #6
            Det du ser etter er sikkert Tony Nijhuis sin Lancaster... Leste om den nye versjonen i RCM&E for noen måndeder siden. Mener den er ca 1,7 i vingespenn med 4 stk Sp400 motorer. Du kan vistnok få kjøpt både tegning, laserskåret balsa og ply samt glassfiber cowlinger mm.

            Har desverre ikke info om hvor den kan skaffes. En mail til RCM&E gir kanskje svar... Tror du skal kunne få den i luften under budsjett

            Ben_E
            Ben-Erik Ness
            Bergen Modellflyklubb

            Go FASST or go home... ..build to fly not to crash

            www.hang.no - Norges nyeste RC-seilflyside med egen database over flysteder!


            http://www.bmfk.no
            http://www.jetsofbergen.no

            Comment


            • #7
              .............eller hva med Tony Nijhuis sin B-17? Som Lancasteren er den konstruert for 4 stk. 400 motorer. begge modellene er ca 1,83m (72")i vingespenn.
              Jeg har selv nettopp bestillt en B-17 via RCM&E customer service. Er ganske sikker på at Lancasteren kan bestilles derfra også.
              Imidlertid er ikke dette komplette byggesett. Som Ben_E skriver kan du få med cnc kuttede spant/ribber, tegning og vakumformede detaljer. Alt av lister, balsaflak, betrekning og smådeler kommer i tillegg.
              Tror nok at det er mulig å komme under de 5200.- du har satt som limit, spesiellt siden den er konstruert for børstemotorer. For B-17 betaler jeg ca 130 GBP inkl. frakt. Norsk mva og tollgebyr kommer i tillegg.

              Mvh. Olav E.

              Comment


              • #8
                Elektro

                Hei har en p38 lightning du kan bygge om til elektro stor modell 215cm vingen,
                for 60tt til 91 4t mange har laget om til elektro jeg skal selge min den er splitter ny
                Attached Files
                Last edited by orygg; 16-04-07, 19:30.
                Olav Rygg

                Comment

                Working...
                X