Announcement

Collapse
No announcement yet.

Krasj...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Krasj...

    Klart det er en tragedie når noen krasjer et kjært modellfly men HER ble det vel overreagert en smule vil jeg tro hehe

    Fant dette stykket tilfeldig i lokalavisens nettutgave i dag

    http://www.ta.no/Utenriks/article410052.ece
    Rune
    Flyr det? Da liker jeg det

  • #2
    det må ha vært et halvscala fly.....
    Mvh Jan Ulrik Opheim

    Comment


    • #3
      Dette er vel noen år siden? Mener å huske den saken, og det var kun en liten .40 modell Var noen beboere på et eldresenter i nærheten som hadde varslet.

      Comment


      • #4
        Publisert : 17.11.2002 - 11:01 Oppdatert: 13.01.2003 - 11:23
        Dette sto under artikkelen, ikke helt ny med andre ord..............
        men morro lell.

        /RO



        Comment


        • #5
          hehe, minner meg litt om en sak jeg så på TV for noen år siden. det var et full size helikopter som var lakkert i et helt utrolig flamme skjema. dette var selvfølgelig så naturtro at noen hadde ringt til brannvesenet og ambulanse fordi de trodde helikopteret brant, og krasjet
          William Jul Ringkjøb
          Bodø MFK

          If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

          Comment


          • #6
            når det gjelder den modellfly-saken, så var det ikke krasj engang. De hadde bare sett at det forsvant ned bak noen trær. Husker det var innslag på tv2 nyhetene også, med intervju av piloten

            http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/innen...ticle82044.ece

            Comment


            • #7
              Utrykning

              Kan love at den historia har vært gjenstand for mye latter i vår klubb, Indre Østfold modellflyklubb.
              En av våre medlemmer, som forøvrig heter Arild, fløy på skaraføre på et jorde og hadde med familien på søndagstur. Røyken som steg opp etter endt flytur var bålet som ble tent for å varme pølser.
              Som han selv sa kommer han aldri til å glemme sjokket da utrykningsbiler raste inn fra alle kanter!

              mvh Terje Pedersen
              Terje Pedersen

              Indre Østfold Modellflyklubb

              91399490

              Comment


              • #8
                Originally posted by william123
                hehe, minner meg litt om en sak jeg så på TV for noen år siden. det var et full size helikopter som var lakkert i et helt utrolig flamme skjema. dette var selvfølgelig så naturtro at noen hadde ringt til brannvesenet og ambulanse fordi de trodde helikopteret brant, og krasjet
                Det var vel Mike Lavallee fra killer paint som hadde lakkert det! Han er dyktig!
                Attached Files
                Jan Fredrik Bjordal
                www.JetsOfBergen.no

                This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                Comment


                • #9
                  yepp det var det! så det på discovery for et par år siden.
                  William Jul Ringkjøb
                  Bodø MFK

                  If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

                  Comment

                  Working...
                  X