Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avhengighet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avhengighet

    Det skrives og snakkes så mye om dagen om hvor mye bedre (eller ikke) det nå skal bli for de spilleavhengige når Norsk Tipping får monopol på automater.

    Kanskje noen burde tipse dem om at de også burde få monopol på Internetbutikker (og pc'er kanskje?) for å hjelpe oss Internettbutikkavhengige.

    Om jeg ikke til enhver tid har en pakke eller to på vei så kjenner jeg abstinensen komme krypende og suget etter å finne noe nytt sniker seg på og jeg er ute på jakt før jeg vet ordet av det...når greiene er betalt, øker trykket videre til sporingsinfoen kommer, så holder den seg jevn til greiene kommer frem til Posthuset, for så å nå sitt klimaks ved henting, aaahhhh, sjelden jeg kommer meg hjem før pakken er åpnet og jeg forlater gjerne bilen med små isoporbiter over det hele.

    Så er det bare å vente på at det begynner å krible i pungen igjen og jakten etter nye duppeditter er i gang. Ikke er jeg særlig tro mot en heller, fryder meg med å hoppe fra sted til sted som en humle på en sommereng.

    Mitt eneste håp er at det blir som med mye annet at lysten dabber av ved økende alder....eller så får jeg sørge for at jeg svir av så mye at jeg ikke har råd til å hente de nye brillene og dermed til slutt ikke ser skjermen...

    Nåja, for øyeblikket har jeg det bra. 2 pakker er på vei i min retning og de 3 neste er planlagt. Eneste usikkerhetsmomentet er om det tar for lang tid fra de 2 som er på vei kommer til 2 av de 3 neste er tiilgjengelige....jeg får bare håpe at min månedlige avholdenhetsperiode (kredittkortregningens ankomst) faller sammen med oppholdet mellom ankomst og bestiling av planlagte innkjøp slik at jeg klarer å avstå fra flere sidesprang..

    God Fagernes helg...

  • #2
    Dette var utrolig bra beskrivelse for hvordan jeg også opplever suget. Begynner med en uggen følelse, litt ubeskrivelig, og febrilsk surfing på kveldstid. Jakten etter en ny dings blir mer og mer desperat, og man håper på at klimaks når toppen når man har utført bestillingen.
    - Erik -

    ------------------------------------------
    Logo 600SX + 6003D
    Logo 400SE

    Futaba 18MZ

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tintin
      snipp......
      Kanskje noen burde tipse dem om at de også burde få monopol på Internetbutikker (og pc'er kanskje?) for å hjelpe oss Internettbutikkavhengige.
      .....snipp
      Bør slettes, så ikke Kristin eller noen annnen gal politiker kommer på ideen. Kanskje en miljøavgift på Internet handel?
      Mvh Terje Martinsen
      leder Modellflyseksjonen/NLF
      www.modellfly.info

      Comment


      • #4
        Hei

        Har en episode her om dagen. Hadde bestilt noe på elefun på tirsdag og på onsdag så hørte jeg det smelle i en bildør på utsiden her. Hadde nettopp sett på mailèn og det hadde ikke kommet noen mail fra elefun om at pakken var sent enda. Går mot vindu for å se hva det er, husket jo at jeg ikke hadde låst bilen så... titter ut av vindu og ser POSTBILEN, hele kroppen reagerer instinktivt et par sekunder før hjernen oppfatter det hele, og sier i fra at pakken ikke har blitt sent enda, pluss at det tar et par dager fra kristiandsand til halden med postgang... snakk om å vente på en pakke a! hehe
        Med Vennligst Hilsen
        Sondre Aabø
        www.aircam.no

        Comment


        • #5
          Kjenner følelsen! Er det ikke en pakke ivei i posten sitter jeg mest sannsynlig og surfer på enellerannen nettbutikk etter noe å få kjøpt og sendt raskest mulig.
          Ukens pakke kommer fra Elefun, og den skal jeg hente nå snart
          Morten Smøraas

          Comment


          • #6
            Bra beskrivelse Trond! Det dumme er at det er så dyrt å sende fra utlandet, så man må liksom legge noen varer i kørja for å oppveie frakten... blir ikke akkurat billigere av det ned

            Grattis med V2 Erik! Den tror jeg du blir fornøyd med
            Hvor er lipoen din a?

            www.airheads.no
            www.bmk-rc.com/

            Comment


            • #7
              Ikke nevn den V2n er du snill, blir fysisk dårlig av å ikke trykke på bestill knappen .

              Må utøve stor selvkontroll selvom jeg har en uferdig eRaptor i kjelleren, en nesten uflydd Cessna, en uferdig Spitfire og en Cub som trenger lim i tillegg til 2 godt fungerende 450er, 600n og Titanen.

              En V2 + en Spektrumradio eller Spektrum modul med en slik nett rx med liten antenne hadde sittet helt rett sånn rett før påske....

              Det er mulig jeg skulle bli flinkere til å trene sim og fly i stedet for å være på shopping, ville kanskje gi bedre uttelling i lengden.....hm, jeg trenger en ny sim

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tintin
                .....hm, jeg trenger en ny sim

                HAHA, kjenner meg igjen!
                Med Vennligst Hilsen
                Sondre Aabø
                www.aircam.no

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Lorents
                  ...
                  Grattis med V2 Erik! Den tror jeg du blir fornøyd med
                  Meningen er at jeg skal crashe den gamle. Den nye skal ikke tas i bruk før den gamle er "uopprettelig" - tror jeg
                  - Erik -

                  ------------------------------------------
                  Logo 600SX + 6003D
                  Logo 400SE

                  Futaba 18MZ

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ehaga
                    Meningen er at jeg skal crashe den gamle. Den nye skal ikke tas i bruk før den gamle er "uopprettelig" - tror jeg
                    Ahhh, sånne deler har jeg en hel drøss av, ikke alltid jeg klarer å vente, funderer på å bygge en extra Rex av alle delen i stedet...

                    Comment

                    Working...
                    X