Announcement

Collapse
No announcement yet.

KeeCat, og valg av motor??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KeeCat, og valg av motor??

    Jeg har nylig kjøpt meg en KeeCat, noen som kjenner til denne modellen? Jeg hadde planer om å følge anvisningen og sette på en .61 2-takt. Men noen mener at det er litt for lite..

    Noen som har erfaring med denne modellen?
    Last edited by nettulven; 18-03-07, 19:46.
    Thomas Molnes
    Ålesund og Omegn Modellflyklubb

  • #2
    Ser her at de bruker en .75 ASP 2 takter.
    Classifieds & Marketplace - RCU Forums
    Last edited by RoSt; 19-03-07, 20:43.
    Roger Strand

    Comment


    • #3
      Originally posted by RoSt
      Ser her at de bruker en .75 ASP 2 takter.
      Classifieds & Marketplace - RCU Forums

      Ja, har blitt fortalt at min .61er for liten, så da går jeg nok for en .91 2-takt, tror jeg Det skal bli spennende å se den i lufta for første gang.. Må nok ha en valium eller en cognac før den dagen.. hehe
      Thomas Molnes
      Ålesund og Omegn Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        keecat...

        hei du...

        Jeg skal også kjøpe meg en keecat 65... den er rå...!!! Hvor kjøpte du din..??
        Jeg tenkte å bruke en 70 firtakt på min......

        Comment


        • #5
          Originally posted by dago red
          hei du...

          Jeg skal også kjøpe meg en keecat 65... den er rå...!!! Hvor kjøpte du din..??
          Jeg tenkte å bruke en 70 firtakt på min......

          Jeg har dessverre akkurat kvittet meg med min.. Jeg har for mye fly, så jeg valgte å kvitte meg med den.
          Men hvis du vil kjøpe dene modellen så er nok kjøperen villig til et salg.. Han har for mye modeller, samme som jeg hadde problem med... Men vi gjorde en handel som var bra for oss begge.. Så hvis du er interressert i en ferdig bygget, men ikke motorisert KeeCat, så har du sjansen

          Ang motor så står det bare OS 61 på "pakken". Hvorfor det? Den som gir mest ut av flyet? Sponset? hmmm... JEg vet ikke, men 2T er et must på denne modellen.. Ikke 4T...
          Thomas Molnes
          Ålesund og Omegn Modellflyklubb

          Comment


          • #6
            Jeg ville satt inn en Rossi 65, 3,8 hk, og turtall som ligger langt over noen annen motor i samme størrelse. Har hatt en sånn, og den drepte alle de 3 flyene den stod i, pga høy fart. Ikke er den dyr heller.
            Knut Erik
            But it flies, so who cares??
            www.torqueroller.com
            Steikje galen
            www.skalamodellflyklubb.no
            www.teamflyingcircus.com

            Comment


            • #7
              keecat

              Originally posted by nettulven
              Jeg har dessverre akkurat kvittet meg med min.. Jeg har for mye fly, så jeg valgte å kvitte meg med den.
              Men hvis du vil kjøpe dene modellen så er nok kjøperen villig til et salg.. Han har for mye modeller, samme som jeg hadde problem med... Men vi gjorde en handel som var bra for oss begge.. Så hvis du er interressert i en ferdig bygget, men ikke motorisert KeeCat, så har du sjansen

              Ang motor så står det bare OS 61 på "pakken". Hvorfor det? Den som gir mest ut av flyet? Sponset? hmmm... JEg vet ikke, men 2T er et must på denne modellen.. Ikke 4T...

              Meget Interessert....... !! Hvor får jeg tak i vedkommende...???

              Comment

              Working...
              X