Announcement

Collapse
No announcement yet.

snart påske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • snart påske

    kort innpå bare for og ønske god påske til alle på forumet. Drar på ferie imorgen. Har med cub m/flottører og wilga i bobilen.
    arvid

  • #2
    God påske
    Reiser hjem til Bergen imorgen, skal bli deilig
    Morten Smøraas

    Comment


    • #3
      god påske til alle! jeg skal en liten tur til Sverige å stå på ski, og etter det skal jeg på hytta til Jørgen. hytten ligger blant noen jorder og bakketopper. dere kan jo gjette om vi skal fly seilfly
      morten: er ikke Bodø bra nok for deg
      William Jul Ringkjøb
      Bodø MFK

      If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

      Comment


      • #4
        Bodø er bra, men ikke så mye som slår Bergen
        Har riktignok vært skremmende fint vær her oppe de siste dagene, gleder meg nesten til å komme hjem til litt regn (selv om ryktene sier det ikke regner i Bergen nå, noe eg ikke tror før eg får se det )
        Morten Smøraas

        Comment


        • #5
          Her i Bergen er det knall blå himmel God Påske! jeg skal til hemsedal og stå på ski
          Last edited by jop002; 30-03-07, 06:27.
          Mvh Jan Ulrik Opheim

          Comment


          • #6
            Starter påske denne helga med en skikkelig nitro/lipo orgie på stripa/heliplassen!

            Så bærer det til vestlandet og svigerfars pølsemakeri


            Alle snakker om ski i påsken.....undrer om det finnes ski med nitro motor...evt børsteløst oppsett....måtte jo være ideelt å la futabaen ta seg av skigåinga i påsken HOHO!

            God påske folkens!
            Anders Bruneberg
            Raufoss

            Comment


            • #7
              God påske alle sammen

              Jeg drar til Folldalen (Dovrefjell) nå. Tar med meg et par vinger og mini-blade'n min. Fjell og daler overalt i Folldalsområdet så nå skal det vel endelig bli litt hangflyging
              Mvh
              Torbjørn Gustafson
              www.trmfk.no



              Will fly for food

              Comment

              Working...
              X