Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kjøpe kabel til realflight 3d?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor kjøpe kabel til realflight 3d?

    Hvor kan jeg få kjøpt futaba kabel til realflight 3d? Ser elefun har, men det er dessverre utsolgt.

  • #2
    Om du tenker på Realflight G3 eller 3.5 så skal den følge med i boksen. Det gjorde den hos meg.

    Comment


    • #3
      Jepp, er til 3,5 , men ønsker å kjøpe en seperat. Ser feks at den gjør det hos elefun

      Comment


      • #4
        Du vet at du må ha Interlinkcontrolleren for at det skal funke? Du får ikke brukt den på en annen pc uten den controlleren.

        om du tenker på denne så funker ikke den med en versjon du evt tjuvkopierer om det er det du satser på.
        Siden finnes ikke
        Last edited by Tintin; 02-04-07, 13:12.

        Comment


        • #5
          Er dette en boks? Eller er den en egen "radio" som følger med, slik at du kan kan bruke den? og ikke din egen radio?

          Comment


          • #6
            Men når den er tilkoblet, er det da en ledningsdel til , som gjør slik at du kan bruke din egen? er vel det beste å bruke sine egne stikker?

            Comment


            • #7
              Ja du kobler din egen radio mot Interlink "radioen" i stedet for rett til PC'en.
              kabler følger med til de fleste radioer.

              Comment


              • #8
                Jeg har et program som tillatter å kople sin egen radio direkte til PCen. Den funker med de fleste radior, men ikke alitd at du får brukt alle kanalene. Programet heter Realflight G3 Dongle emulator v1.0 og er å finne på nett. Om du kan litt om data så finner du det sikkert
                Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

                walter@retlaw.no

                Comment

                Working...
                X